ادعای وزیر دفاع آمریکا : درباره نسل‌کشی فلسطینی‌ها مدرکی نداریم!

چهار شنبه 22 فروردین 1403 - 20:0:0
 ادعای وزیر دفاع آمریکا : درباره نسل‌کشی فلسطینی‌ها مدرکی نداریم!

رئیس پنتاگون مدعی شد که مدرکی مبنی بر اینکه رژیم صهیونیستی در غزه نسل‌کشی انجام می‌دهد، ندارد.

­­­به گزارش پایگاه شبکه الکوث به نقل از نیویورک تایمز، «لوید آستین» وزیر دفاع آمریکا در جلسه استماع کمیته خدمات مسلح مجلس سنای آمریکا همچنین گفت:  فرق قائل نشدن بین غیرنظامیان فلسطینی و حماس توسط رژیم صهیونیستی، منجر به طولانی‌شدن درگیری خواهد شد.

آستین با بیان اینکه قحطی گسترده در غزه منجر به درگیری طولانی مدت خواهد شد، درباره آمار بالای تلفات غیرنظامیان فلسطینی در غزه گفت: فرق قائل نشدن بین غیرنظامیان فلسطینی و حماس توسط اسرائیل، فقط تروریسم بیشتری ایجاد خواهد کرد.
رئیس پنتاگون همچنین افزود: ما باید به انجام هر کاری که می‌توانیم برای تشویق اسرائیلی‌ها برای ارائه کمک‌های بشردوستانه به غزه ادامه دهیم.
آستین اما بر خلاف تمام تصاویری که از نوار غزه مخابره شده و باوجود تعداد بسیار زیاد شهدا و مجروحان در جنگ، مدعی شد که پنتاگون مدرکی مبنی بر اینکه رژیم صهیونیستی در غزه نسل‌کشی انجام می‌دهد، ندارد.
این در حالیست که محمود بصل، سخنگوی اداره دفاع مدنی فلسطین در نوار غزه با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد: پس از خروج ارتش رژیم اسرائیل از منطقه، تاکنون 409 جسد در شهر خان یونس در جنوب و بیمارستان شفا و اطراف آن در غزه کشف شده است.
در این بیانیه آمده است: اداره دفاع مدنی پس از عقب نشینی نیروهای اسرائیلی، با همکاری نهادهای دولتی مجاز و سازمانهای بین المللی به تلاش‌های خود برای بیرون آوردن اجساد شهدا از بیمارستان شفا و اطراف آن و شهر خان یونس ادامه داد. از زمان خروج نیروهای اشغالگر از هر دو منطقه تاکنون پیکرهای 409 تن از شهدای ما کشف شده و این روند همچنان ادامه دارد.
بصل از جامعه جهانی و مقامات ذیربط خواست تجهیزات و ماشین آلات برای حفاری تهیه کنند که به بیرون آوردن اجساد از زیر آوار خانه‌های فروریخته در غزه کمک کند.
وی تصریح کرد: تنها در بیمارستان‌ شفا و شهر خان یونس ده‌ها جسد زیر شن و آوار خانه‌های فروریخته وجود دارد.


آخرین اخبار جهان اسلام را در الکوثر فارسی پیگیری کنید
ویژههای الکوثر را اینجا دنبال کنید


چهار شنبه 22 فروردین 1403 - 10:34:21