اعتراف سنگین روزنامه عبری: اسرائیل نتوانست «حماس» را از بین برد

یک شنبه 19 فروردین 1403 - 22:0:0
اعتراف سنگین روزنامه عبری: اسرائیل نتوانست «حماس» را از بین برد

«از بین بردن جنبش حماس» و «بازگرداندن اسیران صهیونیست از غزه»، دو مورد از اهداف جنگ زمینی ارتش اسرائیل علیه نوار غزه تعیین شده است، که محقق نشد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، در پی عقب نشینی نظامیان رژیم صهیونیستی از منطقه «خان یونس» در جنوب نوار غزه، روزنامه صهیونیستی یدیعوت احارنوت نوشت که با گذشت نیمی از سال از شروع حمله زمینی ارتش اسرائیل به غزه، این رژیم نتوانسته است به ۲ مورد از اهداف این جنگ دست یابد.

این روزنامه عبری با اشاره به اینکه «از بین بردن جنبش حماس» و «بازگرداندن اسیران صهیونیست از غزه»، دو مورد از اهداف جنگ زمینی ارتش اسرائیل علیه نوار غزه تعیین شده است، افزود: بیشتر مقامات ارشد حماس و هزاران جنگجوی (رزمنده) این جنبش هنوز زنده هستند.

یدیعوت احارنوت در ادامه نوشت: در روزی که آخرین گروه نظامیان باقی مانده ارتش اسرائیل از نوار غزه عقب نشینی کرد، بیشتر اسرای اسرائیلی ( صهیونیست) همچنان در بازداشت حماس قرار دارند.

در این پیوند، روزنامه صهیونیستی «معاریو» نیز با انتشار یک نظرسنجی انجام شده از صهیونیست ها، نوشت: ۶۲ درصد صهیونیست ها از نتایج به دست آمده برای ارتش اسرائیل در جنگ غزه راضی نیستند و این رژیم را بازنده دانستند. درحالی که ۲۹ درصد از آنها از نتایج جنگ راضی هستند و ۹ درصد نیز گزینه «نمی دانم» را انتخاب کردند.

رادیو ارتش رژیم صهیونیستی صبح امروز مدعی شد که نظامیان این رژیم از منطقه خان یونس در جنوب نوار غزه عقب نشینی کردند.

این رسانه رژیم صهیونیستی افزود:‌ لشگر ۹۸ ارتش اسرائیل پس از پایان عملیات‌ خود از منطقه خان یونس عقب نشینی کرد.

براساس اعلام این رسانه، تیپ «ناحال» و لشکر ۱۶۲ ارتش اسرائیل با هدف جلوگیری از بازگشت فلسطینی‌ها (از جنوب نوار غزه) به شمال نوار غزه در داخل این منطقه باقی مانده است.


ویژه‌های الکوثر را اینجا دنبال کنید.

برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید.


یک شنبه 19 فروردین 1403 - 20:46:8

دسته بندی :