تحلیلگر صهیونیست : ترس و هراس از ایران بر اسرائیل حاکم شده است

شنبه 18 فروردین 1403 - 20:0:0
تحلیلگر صهیونیست :  ترس و هراس از ایران  بر اسرائیل حاکم شده است

تحلیلگر صهیونیست با اشاره به هراسی که برجان صهیونیست‌ها از بیم واکنش ایران افتاده است، گفت که این کشور بدون اینکه پهپادی به سوی تل‌آویو ارسال کند، دستاورد بزرگی به دست آورده‌ است.

­­­به گزارش پایگاه شبکه الکوثر به نقل از رسانه صهیونیستی «یدیعوت آحارنوت»، «یوسی یهوشع» کارشناس و تحلیلگر نظامی این روزنامه نوشت: روزهای گذشته یادآور اوضاع قبل از جنگ دوم خلیج فارس( عملیات اشغال عراق از سوی آمریکا) یا مشابه وضعیت روزهای اول کرونا است.
وی افزود: پس از سلسله پیام های نگران کننده، سخنگوی ارتش اسرائیل به دنبال آرام کردن افکار عمومی برآمد اما ایرانی‌ها بدون اینکه پهپادی ارسال کنند، دستاورد بزرگی به دست آورده‌اند.
یهوشع با تاکید براینکه ایران در قبال عملیات دمشق ساکت نمی‌ماند،  ادامه داد: هراس در میان شهرک نشینان حکمفرماست و ریشه آن نیز به شکست بزرگ هفتم اکتبر بر می‌گردد.
این تحلیلگر صهیونیست با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب نوشت که این بیانات جایی برای گمانه زنی ها نگذاشته است.
یهوشع اضافه کرد: اداره اطلاعات ارتش اسرائیل در حال گذراندن خطرناکترین بحران در تاریخ خود است، به ویژه آنکه افکار عمومی به شدت از زمان هفتم اکتبر بی اعتماد شده و این به علت ارزیابی نادرست از نیات حماس و اقدامات آن در شب هفتم اکتبر است.
رژیم صهیونیستی دوشنبه گذشته(13 فروردین) در یک حمله هوایی از سمت منطقه جولان اشغالی، ساختمان کنسولگری ایران در مجاورت سفارت جمهوری اسلامی ایران در شهر دمشق را هدف قرار داد.
در همین رابطه، روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران در اطلاعیه‌ای از شهادت سرداران محمدرضا زاهدی و محمد هادی حاج رحیمی و پنج تن از همراهان در جنایت تروریستی رژیم صهیونیستی در حمله موشکی به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق خبر داد.


آخرین اخبار جهان اسلام را در الکوثر فارسی پیگیری کنید
ویژههای الکوثر را اینجا دنبال کنید


شنبه 18 فروردین 1403 - 12:4:42