برخی از «بنی اسرائیل» مفهوم انسان و انسانیت را زیر پا گذاشتند

پنج شنبه 16 فروردین 1403 - 21:0:0
برخی از «بنی اسرائیل» مفهوم انسان و انسانیت را زیر پا گذاشتند

شيخ محمد الزعبي پژوهشگر اسلامی در برنامه «الوجه الآخر» اظهار کرد:

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، شيخ محمد الزعبي پژوهشگر در امور وحدت اسلامی و عضو انجمن علمای مسلمان لبنان، در برنامه «الوجه الآخر» گفت: اگر در سوره بنی اسرائیل در قرآن در باب ماهیت اسرائیلی ها نظری بیافکنیم، درمی یابیم همه یهودیان را نمی توان در یک کفه قرار داد؛ مانند برخی از یهودیان گروه صدای صلح یهودیان، که مخالف تشکیل دولت اسرائیل و جنایات صهیونیست ها هستند.

شیخ الزعبی افزود: با توجه به فرموده حق تعالی (وَإِذۡ أَخَذۡنَا مِيثَٰقَكُمۡ وَرَفَعۡنَا فَوۡقَكُمُ ٱلطُّورَ خُذُواْ مَآ ءَاتَيۡنَٰكُم بِقُوَّةٖ وَٱذۡكُرُواْ مَا فِيهِ لَعَلَّكُمۡ تَتَّقُونَ * ثُمَّ تَوَلَّيۡتُم مِّنۢ بَعۡدِ ذَٰلِكَ) این سوال پیش می آید که چه چیزی در انتظار کسانی است که به دنبال عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی هستند و با آن توافق می کنند؟!

شیخ محمد ادامه داد: شخصیت برخی از بنی اسرائیل یک شخصیت عقلانی و منطقی نیست و همیشه از دیگران برای پیشبرد اهداف خود استفاده می کنند مانند معاویه در گذشته که از امت سوء استفاده کرد. و امروز آمریکا و انگلیس برای آنها برنامه ریزی می کنند و ماهیت آنها همین است؛ یعنی سرگردانی میان حیوان و انسانیت.

وی افزود: برخی بنی اسرائیل فاقد انسانیت هستند و اراده خداوند متعال بر این قرار گرفت که ما مسلمانان و مردم جهان و بشریت چگونه با این بلا مواجه شده و با آن مقابله می کند. با بلایی به اسم اسرائیل متجاوزی که حیوان انسان نماست.


ویژه‌های الکوثر را اینجا دنبال کنید.

برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید.


پنج شنبه 16 فروردین 1403 - 18:41:20

دسته بندی :