لحظه به لحظه با صد و هشتادمین روز جنایت اسرائیل

چهار شنبه 15 فروردین 1403 - 16:0:0
لحظه به لحظه با صد و هشتادمین روز جنایت اسرائیل

رژیم صهیونیستی امروز (چهارشنبه) در 180 روز حملات مستمر به غزه و کرانه باختری فلسطین، همچنان در مقابل چشم جهانیان در حال کشتار فلسطینیان از جمله زنان و کودکان، حمله به بیمارستان ها، زیرساخت ها و منازل مسکونی و حملات به سازمان های بین اللملی بشردوستانه و امدادی است.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، به دنبال جنایتگری رژیم صهیونیستی در هدف قرار دادن سازمان های بشردوستانه از جمله سازمان آشپزخانه مرکزی جهانی، این سازمان روز سه شنبه (14 فروردین ماه) در بیانیه ای در خصوص این واقعه روشنگری و اعلام کرد: تیم ما با دو خودروی زرهی و یک خودروی دیگر که آرم سازمان ما بر آن حک شده است، در یک منطقه عاری از سلاح حرکت می‌کرد. با وجود هماهنگی با ارتش اسرائیل، زمانی که مواد غذایی را در «دیرالبلح» خالی کرده و در حال بازگشت بودیم، در معرض بمباران قرار گرفتیم.

در این بیانیه همچنین آمده است: این حمله نه تنها علیه سازمان ما، بلکه علیه تمام نهادهای بشردوستانه بود. هفت نفر کشته شده از استرالیا، لهستان و انگلیس بودند و تابعیت آمریکا، کانادا و فلسطین را نیز داشتند. عملیات خود را موقتا و فورا در منطقه متوقف خواهیم کرد و درباره آینده فعالیت‌مان به‌زودی تصمیم‌گیری خواهیم کرد.


ویژه‌های الکوثر را اینجا دنبال کنید.

برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید.


پنج شنبه 16 فروردین 1403 - 16:33:12