لحظه به لحظه با صد و هفتاد و هفتمین روز جنایت اسرائیل در غزه

یک شنبه 12 فروردین 1403 - 20:0:0
لحظه به لحظه با صد و هفتاد و هفتمین روز جنایت اسرائیل در غزه

جنایات ونسل کشی رژیم صهیونیستی برای 177مین روز متوالی با بمباران منازل و مراکز پر جمعیت و خیابان های پرازدحام در مناطق مختلف غزه ادامه دارد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، جنگنده ها و توپخانه های رژیم صهیونیستی امروز یکشنبه منازل و مراکز پر جمعیت و خیابان های پرازدحام در مناطق مختلف غزه را زیر آتش گرفته و صدها نفر را به شهادت رسانده یا مجروح کردند.

جنگنده های رژیم اشغالگر به اردوگاه النصیرات و اطراف کارخانه شومر در اردوگاه المغازی در بخش مرکزی غزه حمله کردند.

منابع خبری فلسطینی گزارش دادند در حمله جنگنده های رژیم اشغالگر به منطقه ای نزدیک بندر خان یونس، شماری از شهروندان به شهادت رسیده یا مجروح شدند. خودروهای رژیم اشغالگر نیز حرکت خود را به سمت منطقه مواصی القراره در خیابان المطاحن ادامه دادند.

توپخانه های رژیم اشغالگر و قایق های جنگی آن، اردوگاه آوارگان و منطقه الشالیهات نزدیک بندر خان یونس را هدف قرار دادند.

نظامیان این رژیم، منطقه البرکه در جنوب غرب دیر البلح در غزه و منزل خانواده العصار در این منطقه را گلوله باران کردند.

در حمله نظامیان صهیونیست به منزل خانواده ابو عون در اردوگاه المغزی در غزه 3 نفر به شهادت رسیده یا مجروح شدند. شماری نیز مفقود شدند.

شهروندی به نام هدیل عادل دیب الغنام 26 ساله از ساکنان محله الجنینه در شهر رفح بر اثر جراحت ناشی از حمله صهیونیست ها به منزل خانواده الکردی به شهادت رسید و به این ترتیب تعداد شهدای ناشی از این حمله به 11 نفر رسید.

نظامیان رژیم صهیونیستی همچنین در چهاردمین روز پیاپی به حملات خود به بیمارستان الشفا و اطراف آن در غرب غزه ادامه می دهند و دست به ترور و بازداشت و مجازات شهروندان و کوچ اجباری آنها می زنند و از سوی دیگر در هشتمین روز پیاپی به حملات خود به بیماستان های الامل و ناصر در خانیونس ادامه می دهند.


ویژه‌های الکوثر را اینجا دنبال کنید.

برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید.


یک شنبه 12 فروردین 1403 - 20:36:44