لحظه به لحظه با صد و هفتاد و چهارمین روز جنایت اسرائیل

پنج شنبه 9 فروردین 1403 - 18:0:0
لحظه به لحظه با صد و هفتاد و چهارمین روز جنایت اسرائیل

جنگنده های ارتش رژیم اشغالگر برای ۱۷۴ مین روز متوالی محل تجمع آوارگان را هدف قرار دادند که بر اثر آن صدها نفر شهید و مجروح شدند.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، نیروهای اشغالگر صهیونیستی برای ۱۷۴ مین روز متوالی به جنایت نسل کشی در باریکه غزه ادامه می دهند و با حملات هوایی و توپخانه ای کشتارهایی فجیع و خونبار را علیه غیرنظامیان فلسطینی مرتکب می شوند.

به گزارش منابع فلسطینی جنگنده های ارتش رژیم اشغالگر و تانک ها امروز (پنج شنبه) نیز به حملات خود به مناطق مختلف باریکه غزه ادامه دادند و منازل و محل تجمع آوارگان و نیز خیابان ها را هدف قرار دادند که بر اثر آن صدها نفر شهید و مجروح شدند.

نظامیان صهیونیست با ادامه این حملات به قطعنامه شورای امنیت درباره آتش بس در غزه در ماه مبارک رمضان کاملا بی توجهی کرده و آن را به چالش کشیدند.

شبکه 12 عبری شامگاه چهارشنبه اعلام کرد که ارتش اشغالگر برای آغاز عملیات زمینی در استان رفح در جنوب باریکه غزه آماده می‌شود.

این کانال افزود که این آمادگی ارتش به شکست مذاکرات آتش بس بستگی دارد.

به گزارش این شبکه ، ارتش «اسرائیل» اقداماتی را برای تخلیه شهر رفح و جابجایی غیرنظامیان آغاز کرده است. بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی نیز دستور خرید 40 هزار چادر از چین را صادر کرده تا برای عملیات زمینی در غزه آماده شود.


ویژه‌های الکوثر را اینجا دنبال کنید.

برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید.


پنج شنبه 9 فروردین 1403 - 18:54:59

برچسب :