​​​​​​​برتری مقاومت فلسطین در برابر اشغالگران

دو شنبه 6 فروردین 1403 - 3:30:0

رژیم اشغالگر قدس همچنان به تجاوزات وحشیانه خود ضد مردم غزه ادامه می دهد ولی مقاومت فلسطین شجاعانه اشغالگران را زمین گیر کرده است.

ویژه ‌ -الکوثر درحالی که مشاهدات میدانی در کرانه باختری و قدس اشغالی از یورش و هجوم نظامیان صهیونیست به منازل فلسطینی ها ، تخریب زیرساخت ها و  تحمیل خسارات فراوان مالی به ساکنان مناطق فلسطینی حکایت دارد اما در آن سوی میدان ، مقاومت فلسطین دست برتر دارد و توانسته با تشدید عملیات ها  و هدف قرار دادن نظامیان و شهرک نشینان اشغالگر در حمایت از مردم غزه ، پاسخ مناسبی به جنایات اشغالگران دهد.
گزارش برنامه مع المراسلین شبکه الکوثر حاکیست، با هدف اجرای  سیاست تنبیه دسته جمعی فلسطینی ها و سرکوب رزمندگان مقاومت ، نیروهای اشغالگر اقدامات خصمانه خود را برای محاصره هرچه بیشتر مردم فلسطین تشدید کرده اند و بازداشت ها و دستگیری های گسترده را شدت بخشیده اند..
در همین راستا، شهرک نشینان  صهیونیست ده ها حمله علیه فلسطینی ها را با حمایت ارتش اشغالگر  انجام داده و اموال فلسطینیان را به غارت بردند و آنها را از سرزمین خود آواره کردند.
شهرک نشینان صهیونیست همچنین وسایل نقلیه، تأسیسات کشاورزی و منازل فلسطینی ها را به آتش می کشند و زمین های آنها را برای شهرک سازی مصادره  می کنند.


آخرین اخبار جهان اسلام را در الکوثر فارسی پیگیری کنید
ویژههای الکوثر را اینجا دنبال کنید


دو شنبه 6 فروردین 1403 - 20:31:42