گزارش برنامه مع المراسلین شبکه الکوثر :

مسکو و پکن قطعنامه مشکوک آمریکا را وتو کردند

دو شنبه 6 فروردین 1403 - 20:25:7

وتوی قطعنامه پیشنهادی آمریکا برای برقراری فوری آتش بس در غزه از سوی روسیه و چین در رسانه ها بازتاب گسترده داشت .

ویژه - الکوثر:  وتوی پیش نویس قطعنامه مشکوک آمریکا برای برقراری فوری آتش بس در غزه از سوی روسیه و چین ، اصرار نتانیاهور برای حمله نظامی به رفح و سکوت 5 ماهه جامعه بین الملل در قبال نسل کشی سیستماتیک مردم غزه توسط رژیم صهیونیستی، از مهمترین تحولات 24 ساعت گذشته غزه بوده است .
گزارش برنامه «مع المراسلین»  شبکه الکوثر حاکیست، حملات رژیم اسرائیل به جنوب لبنان و گلوله باران توپخانه ای منطقه کوهستانی سودانا و نیز بمباران های پیاپی  شهرک کفر کیله از سوی جنگنده های رژیم صهیونیستی همچنان ادامه دارد.
 حسن عزالدین ،نماینده فراکسیون وفاداری به مقاومت در پارلمان لبنان در این حال تاکید کرد مقاومت در برابر رژیم صهیونیستی قدرت بازدارندگی   دارد و حملات مقاومت تنها پس از توقف تجاوزات رژیم اشغالگر به غزه کاهش می یابد.
از طرفی ، ناظران می گویند در حالی که  سران رژیم صهیونیستی مدعی هستند هیچ آتش بسی در نوار غزه شامل لبنان نمی شود اما  رسانه های صهیونیستی پس از مستندسازی حجم گسترده ویرانی های شهرک های صهیونیست نشین در مرز لبنان این ادعا را غیرواقعی می دانند.
مقاومت اسلامی لبنان نیز در چند روز گذشته بارها پادگان رامیم ، پایگاه صهیونیست ها در بیاض بلیدا و نیز تجهیزات جاسوسی رژیم اشغالگر قدس در مزارع شبعا لبنان را هدف قرار داده و تاکید کرده است این حملات تا پیروزی مردم غزه  و پایان تجاوزات رژیم اسرائیل ادامه خواهد داشت .


آخرین اخبار جهان اسلام را در الکوثر فارسی پیگیری کنید
ویژههای الکوثر را اینجا دنبال کنید


دو شنبه 6 فروردین 1403 - 20:25:2