اجرای عملیات استثنایی ضدصهیونیستی در کرانه باختری

دو شنبه 6 فروردین 1403 - 20:3:16

رسانه‌های صهیونیستی با «استثنایی» توصیف کردن عملیات روز گذشته در کرانه باختری به شدت درباره افزایش سرعت عملیاتهای ضداسرائیلی  در کرانه باختری هشدار می‌دهند.

­­­به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، «عملیات‌ها یکی پس از دیگری...این عملیات‌ها می‌توانست مرگبارتر باشد». این بخشی از گزارش روزنامه یدیعوت آحارانوت پس از عملیات استشهادی روز گذشته در کرانه باختری است که طی آن دست‌کم 7 نظامی صهیونیست مجروح شدند. 
این روزنامه در ادامه نوشت که عملیات‌های استشهادی در کرانه باختری طی چند ماه اخیر بسیار افزایش یافته و و تل‌آویو به شدت «نگران گسترش این عملیات‌ها در مناطق مختلف کرانه باختری است و «اسرائیل» امیدوار است دوره ماه رمضان را بدون تشدید تنش بیشتر از کرانه باختری پشت سر بگذارد.
صبح روز گذشته یک نیروی مقاومت به نام مجاهد برکات منصور در تقاطع «هابارسا» در نزدیکی شهرک «دولف» در منطقه «بنیامین» واقع در غرب رام‌الله اقدام به تیراندازی به سوی یک اتوبوس اسرائیلی کرد که طی آن 7 نفر زخمی شدند و حال سه نفر از آنها وخیم گزارش شد.
رسانه‌های اسرائیلی تایید کردند که این عملیات «استثنایی» بود و یک فرد مسلح در این عملیات نقش داشته که احتمالا «تکاور» بوده، زیرا عقلانی نبود که بعد از گذشت بیش از 4 ساعت از آغاز عملیات، نظامیان اسرائیلی با وجود استفاده از بالگرد و پهپاد نظامی نتوانسته باشند وی را از پای درآورند و عملیاتش را خنثی کنند.
این عملیات‌ها در سایه تشدید تنش در کرانه باختری و یورش اشغالگران به مناطق مختلف این منطقه و به اسارت گرفتن هزاران فلسطینی از هفتم اکتبر گذشته افزایش یافته است.
گروه‌های فلسطینی خواستار فعال‌سازی مقاومت در همه جبهه‌ها در ماه مبارک رمضان برای توقف نسل‌کشی در نوار غزه و رسیدن به پیروزی برای آرمان فلسطین هستند.


آخرین اخبار جهان اسلام را در الکوثر فارسی پیگیری کنید
ویژههای الکوثر را اینجا دنبال کنید


دو شنبه 6 فروردین 1403 - 20:3:11