تظاهرات شهرک‌نشینان برای توافق با حماس برای مبادله اسیران

یک شنبه 5 فروردین 1403 - 23:0:0
تظاهرات شهرک‌نشینان برای توافق با حماس برای مبادله اسیران

شماری از شهرک نشینان صهیونیست با برپایی تظاهرات در «تل آویو»، دستیابی به توافق با جنبش حماس برای مبادله اسیران و برگزاری انتخابات زودهنگام را خواستار شدند.

­­­به گزارش پایگاه شبکه الکوثر،  کانال تلگرام «اعلام العدو» با انتشار تصویری نوشت: خیابان «کاپلان» تل آویو صحنه درگیری شدید میان پلیس و تظاهرات کنندگان شده است.
شبکه تلویزیونی «المیادین» هم گزارش داد ، رسانه‌های صهیونیستی از درگیری شدید میان پلیس صهیونیستی و تظاهرات کنندگان در خیابان «کاپلان» شهر «تل آویو» خبر دادند.
در جدیدترین تحولات مذاکرات آتش بس، رسانه‌های خبری عبری زبان به نقل از منابع اطلاعاتی ویژه خود گزارش دادند که سران کابینه جنگ این رژیم بار دیگر شروط حماس در توقف دائم جنگ و عقب نشینی نیروهای اشغالگر از خاک غزه و بازگشت کامل و بی قید و شرط آوارگان به شمال نوار غزه را رد کرده‌اند.
خشم خانواده‌های اسیران صهیونیست در غزه، به علت تعلل کابینه نتانیاهو است، آنها بر این باورند که جان فرزندانشان برای کابینه رژیم صهیونیستی اهمیتی ندارد.
دراین حال، یک عضو ارشد حماس گفت:  موضع رژیم صهیونیستی که واسطه‌های مصری و قطری در جریان آن قرار گرفتند، بسیار منفی است و هدف از آن مانع‌تراشی بر سر راه هرگونه توافق است.
یکی دیگر از اعضای ارشد حماس نیز  به خبرگزاری فرانسه گفت: مواضع در مذاکرات جاری آتش بس که از طریق میانجیگران در دوحه انجام می شود، بسیار متفاوت است.
همزمان «طاهر النونو» مشاور سیاسی رئیس دفتر سیاسی حماس تصریح کرد: دشمن صهیونیست متحمل تلفات سنگینی در غزه شده و کابینه نتانیاهو در عرصه سیاسی رو به افول است.


آخرین اخبار جهان اسلام را در الکوثر فارسی پیگیری کنید
ویژههای الکوثر را اینجا دنبال کنید


یک شنبه 5 فروردین 1403 - 20:1:39