جنایات شنیع و هولناک صهیونیست ها در مجتمع پزشکی «الشفاء» غزه

یک شنبه 5 فروردین 1403 - 19:37:24

شبکه «الجزیره» به نقل از یک شهروند فلسطینیِ تحت محاصره در مجتمع پزشکی «الشفاء» در نوار غزه فاش کرد که نظامیان صهیونیست به چند زن فلسطینی در این مجتمع پزشکی تجاوز کرده‌اند و سپس آن‌ها را به شهادت رسانده‌اند.

­­­به گزارش پایگاه شبکه الکوثر،  «جمیله الهسی» از زنان تحت محاصره در مجتمع پزشکی الشفاء در نوار غزه گفت: نیروهای اشغالگر چند خانواده را به طور کامل کشتند و آن‌ها را آتش زدند. آن‌ها به چند زن تجاوز کردند سپس آن‌ها را کشتند.
مجمتع پزشکی شفا چند روزی است که تحت محاصره کامل ارتش رژیم اشغالگر  اسرائیل قرار دارد و طبق گفته شاهدان عینی، نظامیان صهیونیست  به هر کسی که در اطراف این بیمارستان تردد می‌کند، شلیک می‌کنند.
جمله الهسی در ادامه همچنین افزوده است :  ما از صلیب سرخ می‌خواهیم برای کودکان و بیماران آب فراهم کند. کودکان ما حتی آب شور هم نمی‌توانند پیدا کنند. شش روز است که نه آب داریم و نه غذا. ما حتی آب نداریم که با آن افطار کنیم و نمی‌دانیم به کجا باید برویم.
دیدبان حقوق‌بشری اروپا- مدیترانه نیز روز شنبه (دیروز) به نقل از شاهدان عینی اطلاعات مشابهی از اقدامات ارتش اسرائیل در مجتمع پزشکی الشفاء فاش کرده است.
این دیدبان حقوق‌بشری خبر داده بود نیروهای اسرائیلی عامدانه از شهروندان فلسطینی به عنوان سپر انسانی استفاده کرده‌اند.
یکی از آوارگان موجود در شفا به نام «خ.م» که برای حفظ جانش نخواست نامش به طور کامل فاش شود، به این سازمان حقوق‌بشری گفت نیروهای اسرائیلی بعد از قرار دادن دوربین روی سر او و 3 جوان فلسطینی دیگر، به آن‌ها دستور دادند وارد چند اتاق در مجتمع پزشکی الشفاء شوند تا اسرائیلی‌ها این گونه بتوانند نقاط مورد نظر خود را بازرسی کنند.
ارتش رژیم اشغالگر قدس اعلام کرده است تاکنون 170 فلسطینی را در اطراف این بیمارستان به شهادت رسانده و بیش از 800 نفر دیگر را بازداشت کرده است.
تاکنون بیش از 32 هزار فلسطینی در حملات ارتش رژیم اسرائیل به نوار غزه کشته شده‌اند که طبق اعلام وزارت بهداشت غزه اکثر آن‌ها زن و کودک بوده‌اند.


آخرین اخبار جهان اسلام را در الکوثر فارسی پیگیری کنید
ویژههای الکوثر را اینجا دنبال کنید


یک شنبه 5 فروردین 1403 - 19:37:20