گزارش برنامه مع المراسلین شبکه الکوثر :

قتل عام و نسل کشی مردم غزه ادامه دارد

شنبه 26 اسفند 1402 - 12:10:27

رژیم صهیونیستی با حمایت های گسترده آمریکا به کشتار و قتل عام مردم غزه همچنان ادامه می دهد.

­­­ویژه ‌ -الکوثر:  گزارش برنامه «مع المراسلین»  شبکه الکوثر حاکیست، تجاوزات رژیم صهیونیستی به نوار غزه در حالی ادامه دارد که ماشین کشتار رژیم صهیونیستی با حمایت آمریکا همچنان به نسل کشی مردم غیرنظامی غزه ادامه می دهد، حملاتی که روزانه ده ها شهید و مجروح برجای می گذارد و بیشتر آنها هم کودکان و زنان هستند.
گزارش روزانه وزارت بهداشت نوار غزه حاکی از آن است که اشغالگران  صهیونیست  طی ساعات گذشته هفت قتل عام  خانوادگی در غزه مرتکب شده اند که باعث شهادت 69 فلسطینی و زخمی شدن دهها تن دیگر شده است.
به گفته منابع فلسطینی،  تعدادی از شهدا و زخمی ها  هنوز در زیر آوار خانه های ویران شده هستند اما  اشغالگران عملیات امداد رسانی و آواربرداری را ممنوع اعلام کرده اند.
در حمله  هواپیماهای جنگده رژیم صهیونیستی و بمباران منزلی در اردوگاه البریج در مرکز غزه ، بیش از 9  فلسطینی  شهید شدند و در نتیجه تیراندازی و حملات توپخانه ای  اشغالگران هم هفت تن شهید و ده ها نفر دیگر مجروح شدند.
در حملات هواپیماهای اشغالگر به منطقه شیخ ناصر و نواحی شرق خان یونس نیز 24 فلسطینی شهید  شدند.
براساس آخرین آمار شهدا و مجروحان حملات رژیم صهیونیستی به غزه ،  تاکنون بیش از 31 هزار نفر شهید شده اندکه سیزده هزار و پانصد آن کودکان هستند. 
آژانس امداد و کاریابی  سازمان ملل متحد برای آوارگان فلسطینی (آنروا) هم فاش کرد که تعداد کودکان کشته شده توسط ماشین جنگی رژیم صهیونیستی در نوار غزه درچهار ماه گذشته بیشتر از تعداد کودکانی است که در نتیجه همه جنگ ها در سراسر جهان در چهار سال کشته شده اند.


آخرین اخبار جهان اسلام را در الکوثر فارسی پیگیری کنید
ویژههای الکوثر را اینجا دنبال کنید


شنبه 26 اسفند 1402 - 12:10:19