مقام ارشد حزب الله: صهیونیست‌ها فقط به فکر «فرار» باشند

شنبه 26 اسفند 1402 - 11:5:44
مقام ارشد حزب الله: صهیونیست‌ها  فقط به فکر  «فرار» باشند

رئیس شورای اجرایی حزب‌الله با اشاره به اینکه مردم لبنان با اتحاد پشت مقاومت هستند، تاکید کرد: تنها راه برای شهرک‌نشینان صهیونیست در شمال فلسطین اشغالی این است که فرار کنند و از اینجا بروند.

­­­به گزارش پایگاه شبکه الکوثر،  سید «هاشم صفی‌الدین» رئیس شورای اجرایی حزب‌الله طی سخنانی در خطبه نماز جمعه به تشدید عملیات‌های مقاومت لبنان علیه دشمن صهیونیستی اشاره و اعلام کرد که اگر دشمن صهیونیستی تصور می‌کند که در جبهه جنوب لبنان کسانی هستند که سازش می‌کنند یا امتیاز می‌دهند یا از مسئولیت خود عقب‌نشینی می‌کنند، سخت در توهم و اشتباه است.
سید صفی‌الدین افزود که اهالی جنوب لبنان همانند مردم بقاع و سایر مردم لبنان که پشت مقاومت هستند، مقاومت را تنها راه خود می‌دانند و به این گزینه متوسل هستند و هرگز از این گزینه عقب‌نشینی نمی‌کنند؛ تا زمانی که اسرائیل را از روی زمین محو کنند.
این مقام حزب‌الله در ادامه به اعترافات مسئولان صهیونیست در شمال فلسطین اشغالی درباره وحشت و فرار شهرک‌نشینان از ترس موشک‌های مقاومت لبنان اشاره و اعلام کرد که بهترین راه برای شهرک‌نشینان در شمال اراضی اشغالی این است که فرار کنند و بروند.


آخرین اخبار جهان اسلام را در الکوثر فارسی پیگیری کنید
ویژههای الکوثر را اینجا دنبال کنید

 


شنبه 26 اسفند 1402 - 11:5:38