رهبر انصارالله یمن : بی اعتنایی به ندای کمک خواهی ملت فلسطین شرم آور است

دو شنبه 21 اسفند 1402 - 8:53:38

دبیرکل جنبش انصارالله یمن در آستانه ماه مبارک رمضان در سخنرانی خود با اشاره به اوضاع ملت مظلوم فلسطین سکوت عده ای در جهان اسلام را شرم آور خواند.

­­­به گزارش پایگاه شبکه الکوثر،  سید عبدالملک بدرالدین دبیرکل جنبش انصارالله یمن در آستانه ماه مبارک رمضان در سخنرانی خود گفت:  ما درحالی وارد ماه مبارک رمضان می شویم  که  در وضع جهاد بسر می بریم ، جهاد در راه خداوند و یاری کردن ملت فلسطین و ایستادن در کنارشان با تمام توان ، از حمایت معنوی گرفته تا حضورموشک های بالستیک و پهپادها.
وی افزود: من بعید می دانم  که مردم غیور یمن در تظاهرات برای حمایت از ملت فلسطین خسته شوند چون این یکی از مهم‌ترین کارها است که بیایند جمع شوند تا یک موضع گیری بزرگ در جهان اسلام داشته باشند.
رهبر جنبش انصارالله یمن گفت : در حالی زنان و کودکان غزه فریاد می زنند و درخواست کمک از کشورهای مسلمان دارند  بعضی از سران این کشورها این استمداد مظلومانه را نمی شنوند و کر شده اند و نمی خواهند ندای مظلومیت مردم غزه را درک کنند و این باعث شرمساری است .
وی درادامه  ضمن اشاره به تأثیر این راهپیمایی‌های مردمی ادامه داد: هنگامی که موشک و پهپاد به سوی ناوهای آمریکایی شلیک می‌شود، آمریکا مشاهده می‌کند که در پسِ این موشک‌ها و پهپادها سیل خروشان ملت حضور دارد.
الحوثی افزود: حضور در راهپیمایی‌ها امری بزرگ، مهم، شرافتمندانه و ضروری است و با برگزاری این راهپیمایی‌ها دشمن درمی‌یابد که این همراهی، پشتوانه عملیات‌های ما است.
رهبر جنبش انصارالله یمن با اشاره به اتفاق‌های جاری در نوار غزه گفت: رخدادهای غزه بخشی از حمله به تمامی یک امت است و ما امتی هستیم که هدف قرار داده شده‌ایم.
الحوثی ادامه داد: ان شاالله عملیات‌های ما ادامه خواهد داشت و بیش‌ترِ فعالیت‌های ما تداوم خواهد یافت. برخی فعالیت‌های بنیادین و ضروری باید ادامه پیدا کند.


آخرین اخبار جهان اسلام را در الکوثر فارسی پیگیری کنید
ویژههای الکوثر را اینجا دنبال کنید


دو شنبه 21 اسفند 1402 - 8:53:32