کرانه باختری در آستانه طوفان رمضان

شنبه 19 اسفند 1402 - 23:0:0
کرانه باختری در آستانه طوفان رمضان

با نزدیک شدن ماه مبارک رمضان فرماندهی مقاومت فلسطین درخواست‌های خود را برای تشدید طوفان الاقصی در تمام محورها برای دفاع از مسجدالاقصی در برابر طرح‌های رژیم صهیونیستی برای یهودی‌سازی آن افزایش داده است.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، گروه‌های مقاومت فلسطین از فلسطینی‌ها در کرانه باختری و قدس درخواست کرده‌اند که به دفاع از غزه بپیوندند؛ گروه‌هایی که همچنان بیش از پنج ماه است با تجاوز رژیم صهیونیستی در غزه مقابله می‌کنند و عملیات‌های خود را علیه رژیم صهیونیستی افزایش داده‌اند که منجر به افزایش حجم تلفات در میان نیروهای رژیم صهیونیستی شده است.

هانی الدالی، کارشناس امور مقاومت فلسطین در مصاحبه با المیادین درباره پیام‌های عملیات مقاومت فلسطین در غزه و عملیات روز جمعه در کرانه باختری از جمله عملیات «حومش» که منجر به زخمی شدن هفت تن از سربازان رژیم صهیونیستی شد، گفت: مقاومت فلسطین منتظر نفوذ بیشتر نیروهای اشغالگر در محورها نیست بلکه این نیروها را در خارج از دیوارهای دفاعی نوار غزه تعقیب می‌کند.

عملیات اخیر مقاومت فلسطین نشان دهنده این مسئله بود. مقاومت فلسطین می‌خواهد این پیام را به مقامات رژیم اشغالگر برساند که عواقب ابقای نیروهای صهیونیست در غزه یک جنگ فرسایشی خواهد بود و رژیم اشغالگر نمی‌تواند هزینه این جنگ را بپردازد و تلفات مادی و انسانی سنگینی را متحمل خواهد شد.

الدالی درباره پیام‌های مقاومت درخصوص عملیات‌هایش در کرانه باختری به ویژه با توجه به عملیات‌های روز جمعه گفت: کرانه باختری روز به روز برای آغاز طوفان رمضان آماده‌تر می‌شود. هیچ کسی نمی‌تواند این طوفان را متوقف کند.


ویژه‌های الکوثر را اینجا دنبال کنید.

برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید.


شنبه 19 اسفند 1402 - 22:46:2

برچسب :