پاسخ مقاومت لبنان، به حملات رژیم صهیونیستی

شنبه 19 اسفند 1402 - 10:0:0
پاسخ مقاومت لبنان، به حملات رژیم صهیونیستی

مقاومت لبنان از کشته و زخمی شدن تعدادی از نظامیان اشغالگر در شهرک المطله بر اثر حمله مستقیم نیروهای مقاومت خبر داد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، جبهه مقاومت لبنان حامی غزه با نادیده گرفتن تهدیدهای مکرر اسرائیل همچنان  به عملیات خود در مناطق مختلف مرزی در شمال سرزمین‌های اشغالی فلسطین ادامه می‌دهد .

مقاومت لبنان از کشته و زخمی شدن تعدادی از نظامیان اشغالگر در شهرک المطله بر اثر حمله مستقیم نیروهای مقاومت خبر داد.

مقاومت لبنان تاکید کرد: حمله اخیر در پاسخ به حملات رژیم صهیونیستی به روستاهای جنوب لبنان و منازل غیرنظامیان است که آخرین مورد شهر عیترون بود.

این گروه همچنین از حمله موشکی به سایت راداری اسرائیل در مزارع اشغالی شبعا و همچنین هدف گیری گروهی از سربازان اشغالگر در ارتفاعات کرنتینا با دو هواپیمای بدون سرنشین خبر داد.

در همین حال، برخی رسانه‌های اسرائیلی اعلام کردند هرزی هالیوی، رئیس ستاد ارتش رژیم اشغالگر دستور تهیه طرح‌هایی برای عملیات زمینی احتمالی در لبنان و درس‌گرفتن از جنگ غزه را داده و ژنرال چیکو تامیر مسئول عملیات زمینی در نوار غزه را مسئول برنامه ریزی عملیات جدید در لبنان کرده است.

برخی رسانه‌های لبنانی اعلام کردند تل‌آویو به کشورهای اروپایی اطلاع داده که ۱۵ مارس را به عنوان مهلت دستیابی به توافق سیاسی با لبنان تعیین کرده است، در غیر این صورت آماده است تا عملیات نظامی را به یک جنگ تمام عیار تبدیل کند.

این رسانه ها افزودند: عاموس هوکشتاین فرستاده امریکا، مأموریت خود را متوقف کرد و تصمیم گرفت به کشورش بازگردد و دستیار خود را که برای پیگیری ارتباطات در بیروت نگه داشته بود پس از به بن بست رسیدن مذاکرات آتش بس غزه، فراخواند.

حزب‌الله در پاسخ به این تهدیدات تاکید کرد ارعاب کشورهای غربی مبنی بر مهلت دادن تل‌آویو به لبنان برای دستیابی به یک راه کار سیاسی کارساز نخواهد بود.

شیخ نعیم قاسم معاون دبیرکل حزب الله لبنان با بیان ناکارا بودن تهدیدات رژیم اشغالگر هشدار داد که هر حمله ای با پاسخ ویران کننده مقاومت مواجه می شود و مقاومت برای همه احتمالات آماده است.


ویژه‌های الکوثر را اینجا دنبال کنید.

برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید.


جمعه 18 اسفند 1402 - 19:53:50

دسته بندی :