ماه رمضان؛ ماه همبستگی با غزه و حمایت از پایداری آن

جمعه 18 اسفند 1402 - 20:0:0
ماه رمضان؛ ماه همبستگی با غزه و حمایت از پایداری آن

حماس  در بیانیه‌ای به مناسبت نزدیک شدن ماه مبارک رمضان در اعلام کرد: ماه مبارک رمضان، ماه خیر، برکت و نیکوکاری و ماه همبستگی و همراهی امت واحده اسلامی با سرزمین اشغالی فلسطین است.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، جنبش حماس در بیانیه‌ای به مناسبت نزدیک شدن ماه مبارک رمضان تاکید کرد: ماه رمضان فرصتی برای تقویت معانی والا و تمرکز همه عوامل برای حمایت مادی و معنوی در همه اشکال آن از ساکنان باریکه غزه است.

این جنبش از مردم خواست تا ماه رمضان، فرصتی برای پاسداشت و حمایت از نیکوکاری ها، فداکاری ها و پیروزی های مردم در نوار غزه، بیت المقدس و مسجد مبارک الاقصی و روزها و شب های آن میدانی برای حمایت از آنان باشد.

در این بیانیه آمده است: امسال در ماه مبارک رمضان ، بخش عزیزی از پیکر یکپارچه امت عربی و اسلامی در باریکه غزه مورد تجاوزات ناعادلانه و جنگ نسل کشی رژیم صهیونیستی قرار گرفته که نزدیک به شش ماه است ادامه دارد و تاریخ معاصر هرگز مثل آن را ندیده است .

حماس با انتقاد از سکوت و انفعال محافل بین المللی در توقف و جرم انگاری این تجاوز ، تصریح کرد: شرایط به گونه ای است که بیش از دو میلیون شهروند فلسطینی، شهید، مجروح، یتیم، مفقود و اسیر شده اند، خونشان با سلاح صهیونیستی- آمریکایی جاری است و یکی پس از دیگری به شهادت می رسند.

این جنبش افزود: مردم غزه در حال از دست دادن عزیزان و خانواده های خود و مقابله با جنگ گرسنگی و تشنگی هستند و از کمبود ضروریات زندگی رنج می برند و با این حال با سربلندی با این جنگ وحشیانه مقابله می کنند و با وقار و صبر و استقامت و متانت و فداکاری بیشتر حماسه افسانه ای طوفان الاقصی را ادامه می دهند.


ویژه‌های الکوثر را اینجا دنبال کنید.

برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید.


جمعه 18 اسفند 1402 - 18:2:16