هماهنگی القسام با مقاومت اسلامی لبنان، یمن و عراق از ابتدای طوفان الاقصی

جمعه 18 اسفند 1402 - 10:0:0
هماهنگی القسام با مقاومت اسلامی لبنان، یمن و عراق از ابتدای طوفان الاقصی

یکی از فرماندهان گردان‌های عزالدین قسام فاش کرد که گفتگوهایی میان رهبری القسام و رهبری جنبش انصارالله یمن در خصوص کشتی اسرائیلی گلکسی لیدر و خدمه آن و نیز در خصوص تشدید عملیات نظامی اخیر در دریای سرخ صورت گرفته است.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، یک فرمانده القسام در گفتگو با شبکه الجزیره گفت:انصارالله به ما پیامی فرستاد و نظر ما را در خصوص وساطت‌ها برای آزادی خدمه کشتی توقیف شده را جویا شد به طوری که انصارالله تاکید کرد که هرگونه تصمیم در خصوص کشتی توقیف شده و خدمه آن صرفا در اختیار القسام است.

وی افزود: انصارالله به ما اطلاع داد که تشدید عمليات در دریای سرخ به دلیل قصد اشغالگران برای حمله به رفح و اعمال سیاست قحطی و گرسنگی در غزه است.

فرمانده القسام ادامه داد: انصارالله تاکید کرد که نبرد در دریای سرخ را تا پایان تجاوزات و رفع محاصره غزه ادامه خواهد داد.

وی خاطرنشان کرد: ارتباط و هماهنگی القسام با جبهه های لبنان، یمن و عراق از ابتدای طوفان الاقصی تاکنون ادامه دارد.

فرمانده القسام گفت: همه جبهه ها تصمیم گرفتند تا زمانی که تهاجم به نوار غزه متوقف نشود، جنگ را متوقف نکنند.

وی تاکید کرد: واشنگتن به صورت مستقیم و یا از طریق میانجی‌گران تلاش کرد تا جنگ را در هر جبهه به طور جداگانه متوقف کند، اما تلاش‌هایش با شکست مواجه شد.

از سوی دیگر، نصرالدین عامر از رهبران انصارالله نیز در گفتگو با الجزیره گفت: بر هماهنگی کامل با القسام در خصوص خدمه کشتی توقیف شده تاکید می‌کنیم.


ویژه‌های الکوثر را اینجا دنبال کنید.

برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید.


پنج شنبه 17 اسفند 1402 - 23:6:0

دسته بندی :