دیدگان جامعه جهانی شاهد و ناظر بر نسل‌کشی فلسطینیان در غزه

پنج شنبه 17 اسفند 1402 - 20:0:0
دیدگان جامعه جهانی شاهد و ناظر بر نسل‌کشی فلسطینیان در غزه

عبدالملک الحوثی رهبر انصارالله یمن در سخنرانی عصر امروز (پنجشنبه) گفت: جنایات اسرائیلی-آمریکایی در نسل‌کشی مردم فلسطین در غزه در مقابل دیدگان جامعه جهانی صورت می گیرد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، عبدالملک الحوثی رهبر انصارالله یمن در سخنرانی عصر امروز (پنجشنبه) گفت: جنگ تجاوزکارانه اسرائیل و آمریکا علیه ملت فلسطین در باریکه غزه برای ششمین ماه ادامه دارد.

وی تاکید کرد که نسل‌کشی در غزه جنایت علیه بشریت است.

الحوثی بیان کرد که دشمن اسرائیلی از سیاست گرسنه نگه داشتن به عنوان ابزاری برای قتل عام اهالی غزه استفاده می کند. به طوری که در این هفته هر 24 ساعت 7 قتل عام در غزه انجام شد.

رهبر انصارالله یمن در ادامه گفت: دشمن صهیونیستی حتی صیادان فلسطینی که از گرسنگی برای صید ماهی به دریا می روند را هدف قرار می دهد اما دشمن به رغم ویرانی، قتل و جنگ گرسنگی در غزه در تحقق اهدافش با شکست مواجه شده است.

وی اشاره کرد که رژیم اشغالگر نه توانست به اسرایش دست یابد و نه توانست مبارزان مقاومت را شکست دهد بلکه نظامیان دشمن پس از رویارویی با مبارزان مقاومت در غزه، به طور کامل روحیه خود را باخته اند.

الحوثی یادآوری کرد که خسارت‌های اقتصادی دشمن به خاطر هزینه جنگ غزه رو به افزایش است.

وی ادامه داد در حالی که کلمبیا، ونزوئلا و آفریقای جنوبی تدابیر عملی برای قطع روابط با دشمن صهیونیستی انجام داده اند بنابراین اعراب مسئولیت مضاعفی در زمینه یاری مردم فلسطین دارند.


ویژه‌های الکوثر را اینجا دنبال کنید.

برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید.


پنج شنبه 17 اسفند 1402 - 22:43:41

دسته بندی :