خبرنگار لبنانی به آرزویش رسید/ خوشحالی خبرنگار لبنانی پس از دریافت چفیه رهبر انقلاب 

شنبه 12 اسفند 1402 - 10:0:0

خبرنگار مسیحی لبنانی پس از دریافت چفیه رهبر معظم انقلاب اشک شوق ریخت.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، این خبرنگار مسیحی لبنانی در درخواستی که تا به اکنون از سوی رسانه‌ای خارجی مطرح نشده بود و مسبوق به سابقه نبوده است؛ خواستار چفیه مقام معظم رهبری می‌شود که پس از اطلاع ایشان از درخواست این خبرنگار، مقام معظم رهبری آن را اجابت نمودند و چفیه ای به ایشان اهدا کردند.

در مراسمی که در حسینیه حضرت امام خمینی(ره) به جهت اخذ رای حضرت آیت الله خامنه ای برای دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری برگزار شد، یکی از خبرنگاران خارجی با صدای بلند درخواستی از مقام معظم رهبری بیان داشتند. این خبرنگار مسیحی لبنانی در درخواستی که تا به اکنون از سوی رسانه‌ای خارجی مطرح نشده بود و مسبوق به سابقه نبوده است؛ خواستار چفیه مقام معظم رهبری می‌شود که پس از اطلاع ایشان از درخواست این خبرنگار، مقام معظم رهبری آن را اجابت نمودند و چفیه ای به ایشان اهدا کردند.

این خبرنگار نیز در واکنش به این موضوع، از شدت خوشحالی اشک شوق می‌ریزد و صحنه‌ای به یاد ماندنی برجای می‌گذارد

ترجمه گفته‌های این خانم خبرنگار در زیر آمده است:

چفیه آقای سید علی خامنه‌ای را بدست آوردم با صدای بلند از او درخواست کردم که چفیه شما رو می‌خواهم آن را برایم فرستادند یکی از همراهان ایشان، آن را برایم  آورد. این چفیه‌ای است که آقای خامنه‌ای آن را می‌پوشد الان مال من شده است...


ویژه‌های الکوثر را اینجا دنبال کنید.

برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید.


جمعه 11 اسفند 1402 - 22:44:8