اثرات مشارکت حداکثری در انتخابات در سطح ملی و بین المللی

پنج شنبه 10 اسفند 1402 - 15:0:0
اثرات مشارکت حداکثری در انتخابات در سطح ملی و بین المللی

سید صالح قزوینی کارشناس و پژوهشگر امور ایران در برنامه «قضیه ساخنه» از سیمای الکوثر با اشاره به انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری در روز جمعه بر تأثیر مشارکت حداکثری مردم در سطح ملی و بین المللی تأکید کرد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، صالح قزوینی در «قضیه ساخنه»  گفت: طبیعی است که مردم ایران به انتخابات مجلس شورای اسلامی و شورای رهبری خبرگان رهبری اهتمام می ورزند و این امر نشان دهنده میزان حمایت مردم ایران از نظام حاکم در کشور است.

کارشناس مسائل ایران افزود: هر چه میزان مشارکت در انتخابات بیشتر باشد، سطح حمایت مردم از نظام و حاکمیت بیشتر است و در مقابل اگر مشارکت مردم در انتخابات، کاهش یابد می توان دریافت مردم از حکومت و دولت خود احساس خستگی ونا امیدی کرده اند.

سید صالح قزوینی ادامه داد: وجه تمایز این انتخابات به این دلیل است که اولین انتخابات پس از ریاست جمهوری آقای رئیسی و پس از اعتراضات و ناآرامی هایی که ایران دو سال پیش شاهد آن بود، و لذا میزان مشارکت در آن نشان دهنده بسیاری از شاخص های داخلی خواهد بود. .

قزوینی افزود: رهبران احزاب و مسؤولان در ایران در پی فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) تأکید می‌کنند که مطمئن‌ترین راه برای ایجاد تغییر و اصلاح در کشور، شرکت در انتخابات و انتخاب اصلح توسط مردم است. 


ویژه‌های الکوثر را اینجا دنبال کنید.

برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید.


پنج شنبه 10 اسفند 1402 - 16:32:16

برچسب :