وزیرجنگ رژیم صهیونیستی: اقدامات علیه حزب‌الله ادامه خواهد یافت

دو شنبه 7 اسفند 1402 - 19:0:0
وزیرجنگ رژیم صهیونیستی:  اقدامات علیه حزب‌الله ادامه خواهد یافت

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی ادعا کرده است که حملات خود به حزب الله لبنان را گسترش خواهد داد.

­­­به گزارش پایگاه شبکه الکوثر به نقل از تایمز اسراییل، «یوآف گالانت»، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی ادعا کرده است که حملات خود به حزب الله لبنان را حتی با وجود آتش‌بس موقت احتمالی در غزه، گسترده‌تر خواهد کرد.
گالانت در بازدید از یک مقر نظامی ادعا کرده که در حال برنامه ریزی برای افزایش حملات علیه حزب‌الله است و افزود: حزب‌الله نمی‌تواند برای فرماندهان از دست رفته خود، جایگزین پیدا کند.
گالانت ادعا کرده است که هدف ساده است: عقب راندن حزب‌الله به جایی که باید باشد و ما یا با توافق، یا به زور این کار را انجام می‌دهیم.
ادعای وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در حالی مطرح شده که روز گذشته حزب الله لبنان اعلام کرد نیروهای اشغالگر اسراییلی را در اطراف پایگاه المرج در شمال فلسطین اشغالی با موشک برکان هدف قرار داده و تلفاتی قطعی به آن‌ها وارد کرده است.
این برای چندمین بار است که پایگاه صهیونیستی المرج هدف حملات موشکی حزب الله لبنان قرار می‌گیرد. دو هفته پیش نیز، حزب‌الله لبنان با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرده بود: در حمایت از ملت پایدار فلسطین در نوار غزه و مقاومت شجاع و شریف آنان، رزمندگان مقاومت اسلامی تجمع نظامیان دشمن اسراییلی در اطراف موضع المرج را با تسلیحات موشکی هدف گرفتند و به صورت مستقیم آنان را مورد اصابت قرار دادند.
عصر دیروز نیز، مقاومت اسلامی حزب الله لبنان از هدف قرار دادن مرکز تجمع نظامیان رژیم صهیونیستی در دو شهرک در شمال فلسطین اشغالی خبر داده بود. حزب الله لبنان با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: در راستای حمایت از ملت استوار فلسطین در نوار غزه و پشتیبانی از مقاومت دلاور و شریف آن و پاسخ به تجاوزات رژیم صهیونیستی روستاها و خانه‌های مسکونی در جنوب لبنان به‌ویژه شهرک بلیدا، مجاهدان مقاومت اسلامی ساعت ۱۴:۳۵ بعدازظهر یکشنبه (به وقت محلی) مقر تجمع نظامیان اشغالگر را در شهرک صهیونیست‌نشین المناره با سلاح مناسب و به صورت مستقیم هدف قرار دادند.
در بیانیه دیگر حزب الله تأکید شد: مجاهدان مقاومت اسلامی ساعت ۱۴:۵۰ عصر امروز دو مقر تجمع نظامیان اشغالگر را در شهرک صهیونیست‌نشین المالکیه با سلاح مناسب و به صورت دقیق هدف قرار دادند.
این حملات حزب الله در روز گذشته در حالی است که رسانه‌های رژیم صهیونیستی از به صدا درآمدن آژیر خطر در برخی مناطق و اصابت دو موشک در دیشون خبر دادند. همزمان، ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که روز یکشنبه حدود ۲۰ موشک از جنوب لبنان به شهرک کریات شمونه در شمال فلسطین اشغالی شلیک شد و در پاسخ به این حملات، اهداف حزب الله هدف قرار گرفت.
دراین حال، روزنامه عبری معاریو گزارش داد که شهردار کریات شمونه از افراد باقیمانده در این شهرک خواست تا به علت افزایش حملات حزب الله آن را ترک کنند. حزب الله لبنان هم اعلام کرد که مواضع توپخانه رژیم اشغالگر و محل استقرار نظامیان آن را در جنوب شهرک کریات شمونه با موشک و خمپاره هدف قرار داده است.


آخرین اخبار جهان اسلام را در الکوثر فارسی پیگیری کنید
ویژههای الکوثر را اینجا دنبال کنید


دو شنبه 7 اسفند 1402 - 11:39:42