حمایت تمام قد آمریکا و انگلیس از رژِیم جنایتکار اسرائیل

یک شنبه 6 اسفند 1402 - 22:0:0
حمایت تمام قد آمریکا و انگلیس از رژِیم جنایتکار اسرائیل

ناصر کنعانی ضمن محکوم کردن حملات نظامی ائتلاف متجاوز آمریکا و انگلیس به یمن گفت: آمریکا و انگلیس به جای توقف جنگ افروزی رژیم صهیونیستی و نسل کشی ملت فلسطین، ماشین کشتار آن را حمایت می کنند.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، سخنگوی وزارت امور خارجه ایران با اشاره به حملات نظامی گسترده شب گذشته آمریکا و انگلیس به یمن گفت: آمریکا و انگلیس بار دیگر ثابت کردند که حامی تمام عیار جنایات جنگی و نسل‌کُشی رژیم صهیونیستی در نوار غزه و کرانه غربی هستند. 

ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان حملات نظامی گسترده شب گذشته آمریکا و انگلیس در داخل خاک یمن را شدیدا محکوم کرد و افزود، این گونه حملات خودسرانه و ماجراجویانه، خارج از قواعد و اصول شناخته بین‌المللی و نقض حاکمیت و تمامیت ارضی یمن است.

سخنگوی دستگاه دیپلماسی اضافه کرد، آمریکا و انگلیس بار دیگر ثابت کردند که حامی تمام عیار جنایات جنگی و نسل‌کُشی رژیم صهیونیستی در نوار غزه و کرانه غربی هستند و تعهد به امنیت و منافع نامشروع رژیم اشغالگر و جنایتکار صهیونیستی را مقدم بر صلح و امنیت بین‌المللی می‌دانند و برای تأمین امنیت رژیم یادشده همه اصول اخلاقی و انسانی و نیز قوانین و مقررات بین‌المللی و منشور ملل متحد را زیر پا می‌گذارند.


ویژه‌های الکوثر را اینجا دنبال کنید.

برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید.


یک شنبه 6 اسفند 1402 - 20:34:23

دسته بندی :