احتمال شکست بایدن در انتخابات به دلیل حمایت از اسرائیل

شنبه 5 اسفند 1402 - 11:0:0
احتمال شکست بایدن در انتخابات به دلیل حمایت از اسرائیل

معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان در سخنانی ضمن تاکید بر استواری مقاومت در جبهه‌های مختلف نبرد، گفت: بایدن ممکن است به دلیل حمایت از تجاوز به غزه شکست بخورد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، از پایگاه خبری العهد، شیخ «تعیم قاسم» معاون دبیرکل حزب الله لبنان در این باره اظهار داشت: بایدن با نزدیک شدن به انتخابات پارلمانی در آمریکا تسلیم خواهد شد. چراکه مستقیماً تأثیر تجاوز به غزه را بر امتیاز انتخاباتی خود احساس خواهد کرد و ممکن است به دلیل آن شکست بخورد.   در نتیجه اسرائیل متوجه خواهد شد که نمی‌تواندکاری از پیش ببرد.

شیخ قاسم افزود: آنها (آمریکایی‌ها) باید در نهایت دیر یا زود تصمیم به راه حلی بگیرند تا خود را از این تنگنا خارج کنند. چراکه مقاومت با وجود جراحات هنوز استوار، صبور و ثابت قدم است و راه دیگری وجود ندارد و ما معتقدیم که آمریکا و اسرائیل به اهدافشان دست نیافته و مقاومت به یاری خداوند پیروز خواهد شد.

معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان در ادامه درباره وحدت جبهه‌های مختلف مقاومت گفت: «وحدت جبهه‌ها به معنای موضع، بینش و وحدت برای رویارویی با چالش‌ها است و هر جبهه‌ای به تناسب شرایط و اعتقادات خودش عمل می‌کند و پیش می‌رود و این همان است. چیزی است که در حال حاضر اتفاق می‌افتد، ما اکنون تنوعی از جبه ها داریم که به صورت واحد عمل می‌کنند.

حزب الله لبنان در چند ماه گذشته در پی جنایات هولناک رژیم غذایی در نوار غزه و نسل کشی فلسطینیان در این منطقه، مواضع رژیم غذایی را در شمال سرزمینهای اشغالی هدف قرار داده است. موضوعی که باعث هراس از شهرک ساکن در این مناطق شده است.

ده‌ها هزار بار از ترس حمله از شهرکهای نزدیک مرزهای لبنان خارج شده‌اند.

رسانه‌های رژیم غذایی نیز طی روز گذشته اعلام کردند که حزب الله با عملیات‌های خود، ساکنان شهرک‌های را ساکن شمال فلسطین اشغالی به اسارت گرفته است.


ویژه‌های الکوثر را اینجا دنبال کنید.

برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید.


جمعه 4 اسفند 1402 - 21:24:16

دسته بندی :