آمریکا شریک اصلی جنایات دشمن صهیونیستی

پنج شنبه 3 اسفند 1402 - 22:0:0
آمریکا شریک اصلی جنایات دشمن صهیونیستی

رهبر انصار الله یمن گفت: آمریکا شریک اصلی جنایات دشمن صهیونیستی است؛ واشنگتن مانع ایفای نقش شورای امنیت و سازمان ملل متحد برای حمایت از ملت‌های مستضعف می شود. .

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، رهبر انصار الله یمن گفت: حمایت مسلمانان از ملت مظلوم فلسطین کجاست؟ اکثر کشورها و حکومت‌ها فقط تماشاچی هستند و برخی از آنها حتی با دشمن همدست شده و از دشمن صهیونیستی به طور پنهانی حمایت می‌کنند.

عبدالملک بدرالدین حوثی رهبر انصارالله یمن گفت: ملت مظلوم فلسطین در غزه برای بیستمین هفته به خاطر تجاوز صهیونیست‌ها گرفتار بدترین مصیبت‌ها هستند. این تجاوزگری به غزه از ابتدا با رفتارهای جنایتکارانه دشمن صهیونیستی و کشتار گروهی همراه بود.

وی افزود: در روز اول تجاوز اسرائیلی به غزه، آمریکا، انگلستان و اکثر کشورهای بزرگ اروپایی، انواع حمایت را از دشمن صهیونیستی به عمل آوردند. به رغم امکانات نظامی عظیم دشمن صهیونیستی، آمریکا و غرب باز هم انواع سلاح، پول و دانش را به این رژیم تقدیم کردند.

عبدالملک الحوثی خاطرنشان کرد: آمریکا برای سومین بار در شورای امنیت از وتو استفاده کرد تا مانع تصویب قطعنامه توقف کشتار مردم فلسطین در غزه شود و به دشمن صهیونیستی خدمت کند. اين كشور به ادامه قتل عام اهالی غزه اصرار می ورزد و از گرسنه نگه داشتن مردم فلسطین در غزه حمایت می کند.

وی گفت: آمریکا شریک اساسی دشمن صهیونیستی در جنایاتش علیه مردم فلسطین است و نقش حمایت از جنایات صهیونیستی را از انگلستان به ارث برده است. واشنگتن مانع ایفای نقش شورای امنیت و سازمان ملل متحد برای حمایت از ملت‌های مستضعف می شود.


ویژه‌های الکوثر را اینجا دنبال کنید.

برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید.


پنج شنبه 3 اسفند 1402 - 22:8:1

دسته بندی :