برگزاری نمایشگاه مطبوعات با محوریت حمایت از مردم مظلوم فلسطین

سه شنبه 1 اسفند 1402 - 19:0:0
برگزاری نمایشگاه مطبوعات با محوریت حمایت از مردم مظلوم فلسطین

اهمیت تحولات غزه و جنگ روایت‌ها از واقعیات بحران در آن منطقه با حضور گسترده رسانه‌های جبهه مقاومت در نمایشگاه مطبوعات به تصویر کشیده شد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، حضور گسترده و فعالانه رسانه‌های جبهه مقاومت در نمایشگاه مطبوعات در راستای حمایت از مردم فلسطین، بیانگر اهمیت تحولات غزه و جنگ روایت‌ها از واقعیات بحران در آن منطقه است.

 یکی از مهم‌ترین وظایف ذاتی رسانه‌های آزاد و مستقل در جهان امروز رساندن پیام مظلومیت افرادی است که تحت ظلم و ستم مستکبرین و زورگویان قرار دارند تا در مقابل رسانه‌های جریان اصلی که در اختیار قدرت‌های جهانی قرار دارند، به بیان مواضع طرف مورد ظلم واقع شده بپردازند.

یکی از اخبار و تحولات مهمی که قریب به پنج ماه است در صدر اخبار رسانه‌ها و تحلیل‌های محافل سیاسی قرار دارد، موضوع مرتبط با تحولات «جنگ غزه به عنوان کانون بحران منطقه» است.

مردم مظلوم غزه نزدیک به پنج ماه تحت کشتار وسیع، جنایت جنگی و نسل کشی از سوی رژیم صهیونیستی قرار دارند و این در حالی است که مجامع بین‌المللی و رسانه‌های جریان اصلی وابسته به غرب در این خصوص با وارونه نمایش دادن صحنه، در راستای حمایت از رژیم اشغالگر و البته آمریکا به عنوان بزرگترین حامی تل‌آویو قدم برداشتند.

بر همین اساس و در «بیست و چهارمین نمایشگاه رسانه‌های ایران» که از ۲۹ بهمن الی ۲ اسفند ۱۴۰۲ در مصلی بزرگ امام خمینی برگزار شد، غرفه‌ای در ابتدای سالن اصلی نمایشگاه با حضور ۱۲ رسانه حوزه مقاومت برپا شد.

رسانه‌هایی از جمله المسیره یمن، العهد عراق، یو نیوز لبنان، فلسطین الیوم، الاتجاه عراق، النور لبنان و برخی رسانه‌ها از ترکیه و پاکستان در این غرفه حضور دارند.

نشست‌های خبری و تخصصی متعددی در خصوص تحولات غزه با حضور شخصیت‌ها و مقاماتی از مقاومت فلسطین (جهاداسلامی و حماس) از جمله علی ابو شاهین عضو برجسته دفتر سیاسی و مسئول رسانه‌های جنبش جهاد اسلامی، اسامه حمدان عضو ارشد دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس و سخنگوی رسمی طوفان الاقصی، خالد قدومی نماینده جنبش حماس در ایران، در این مدت در «غرفه رسانه‌های مقاومت غزه» برگزار شد که با استقبال زیادی هم مواجه شد.


ویژه‌های الکوثر را اینجا دنبال کنید.

برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید.


سه شنبه 1 اسفند 1402 - 18:29:1