گزارش برنامه مع المراسلین شبکه الکوثر :

حمله حزب‌الله لبنان به هفت پایگاه نظامی صهیونیستی

دو شنبه 30 بهمن 1402 - 11:22:48

رزمندگان حزب‌الله لبنان در حملاتی گسترده چندین پایگاه رژیم صهیونیستی را هدف قرار دادند.

ویژه - الکوثر:  گزارش برنامه «مع المراسلین» شبکه الکوثر حاکیست، حزب‌الله لبنان در بیانیه‌ای اعلام کرد که مبارزان مقاومت تجمع نظامیان صهیونیست را در پایگاه های البغدادی،  کفرشوبا ، مزارع اشغالی شبعا، شهرک های «ایون مناحیم» ، «شومیرا» ، «یرؤون» و «الطیحات» هدف قرار دادند.
دراین حال،  مراسم بزرگداشت شهدای مقاومت در شهر نبطیه  باحضور گسترده مردم جنوب لبنان برگزار شد و حاضران به یاد شهدای مقاومت به عزاداری پرداختند.
شیخ نعیم قاسم معاون دبیرکل حزب الله لبنان در این مراسم تاکید کرد:  شهدای مقاومت برای مقابله با تجاوزات وحشیانه رژیم صهیونیستی قیام کردند و هیچ راه حلی جز رویارویی با دشمنان وجود ندارد.
شیخ نعیم قاسم گفت: برای مقابله با استکبار و بی عدالتی راه حلی جز مقاومت مسلحانه وجود ندارد و طوفان الاقصی ضعف رژیم اشغالگر اسرائیل را آشکار کرد و زمینه های فروپاشی موجودیت دشمن فراهم شده است .
خبر دگیر اینکه «میقاتی» نخست‌وزیر پیشبرد امور لبنان  در حاشیه کنفرانس امنیتی مونیخ تاکید کرد که  لبنان به قطعنامه های سازمان ملل متحد از جمله قطعنامه 1701 که خواستار آتش بس و استقرار ارتش در جنوب لبنان است، متعهد است و دولت با نیروهای "یونیفل" برای حفظ ثبات در منطقه و جلوگیری از هرگونه تشدید بیشتر تنش همکاری می کند.
درگیری ها در جنوب لبنان در حمایت از مردم غزه  ادامه دارد.از آغاز جنگ  غزه، حزب‌الله لبنان اولین طرف در محور مقاومت بود که با انجام حملاتی به شمال فلسطین اشغالی، رسما به عملیات «طوفان‌الاقصی» ملحق شد و پس از آن مرزهای لبنان و سرزمین‌های اشغالی فلسطین به صورت روزانه و تقریبا ۲۴ ساعته صحنه تبادل آتش میان حزب‌الله لبنان و ارتش رژیم صهیونیستی شده‌ است.
تلاش های دشمن صهیونیستی برای ارعاب مردم جنوب لبنان از طریق کشتار و هدف قرار دادن غیرنظامیان تا زمانی که مقاومت وجود داشته باشد به نتیجه نمی رسد .


آخرین اخبار جهان اسلام را در الکوثر فارسی پیگیری کنید
ویژههای الکوثر را اینجا دنبال کنید


دو شنبه 30 بهمن 1402 - 11:22:41