شیخ زکزاکی : حتی حیوانات مانند صهیونیست ها رفتار نمی کنند

دو شنبه 30 بهمن 1402 - 9:55:20
شیخ زکزاکی : حتی حیوانات مانند صهیونیست ها  رفتار نمی کنند

رهبر جنبش اسلامی نیجریه با بیان اینکه حیوانات نیز مانند صهیونیست ها رفتار نمی کنند، گفت: در حالیکه رزمندگان حماس فقط 4 هزار نفر هستند اما دشمن صهیونیستی بیش از 25 هزار فلسطینی را به شهادت رسانده است.

­­­به گزارش پایگاه شبکه الکوثر،  شیخ ابراهیم زکزاکی با اشاره به اینکه رژیم خونخوار اسرائیل همچنان به کشتار زنان و کودکان فلسطینی ادامه می دهد، افزود: رزمندگان فلسطینی نه فقط برای آزادی فلسطین یا مسلمانان بلکه برای آزادی تمام دنیا و بشریت می جنگند.
وی در گفتگو  با شبکه انگلیسی زبان پرس تی وی گفت: در دوران تاریخ هیچ ملتی مانند فلسطین نبوده که تا این حد رنج کشیده و پایداری کرده باشد لذا مساله فلسطین تاثیر زیادی بر ما داشته است.
رهبر جنبش اسلامی نیجریه خاطرنشان کرد، اسرائیل از سلاح های آمریکایی علیه مردم غزه استفاده می کند در حالی که مقاومت فلسطین از سلاح ساخت خودش استفاده می کند و به رغم این مساله دشمن صهیونیستی شکست خورده است.
وی گفت: ارتش رژیم صهیونیستی 660 تانک به غزه آورد اما دستکم 370 دستگاه آن نابود و اخبار آنها سانسور شده است ، لذا دشمن دریافت که قادر به پیروزی بر مقاومت نیست به همین دلیل غیرنظامیان را به قتل می رسانند اما آن را جنگ با حماس و مقاومت فلسطین می نامند، از همه بدتر نیز سکوت جامعه جهانی در برابر این جنایت است.
شیخ زکزاکی افزود: به دنیال جنایات رژیم صهیونیستی و کشتار غیرنظامیان، ملت های جهان حتی در آمریکا و انگلستان با برپایی تظاهرات گسترده از ملت فلسطین حمایت می کنند، زیرا دریافته اند چیزی به نام دموکراسی و مردم سالاری در غرب وجود ندارد و سران غرب فقط مشتی سرکرده باندهای تبهکار هستند که منافع شخصی خود را به منافع ملت هایشان ترجیح می دهند.
شیخ زکزاکی در ادامه با بیان اینکه پیروزی انقلاب اسلامی ایران جهان را تکان داد و امیدها  را در دل ملت ها بیدار و در دل دشمنان وحشت ایجاد کرد، گفت:
 اگر جمهوری اسلامی ایران نبود، رزمندگان فلسطینی نمی توانستند حماسه بیافرینند، همچنین نیروهای مقاومت حزب الله لبنان وجود نداشت و نظامی قوی در یمن بر سر کار نبود، تمام اینها ثمره انقلاب اسلامی ایران است لذا مردم فلسطین و امت اسلامی بر اساس همین اندیشه پیروز خواهند شد..


آخرین اخبار جهان اسلام را در الکوثر فارسی پیگیری کنید
ویژههای الکوثر را اینجا دنبال کنید


دو شنبه 30 بهمن 1402 - 9:55:15