خشم رژیم صهیونیستی از عملیات «کریات‌ملاخی»

شنبه 28 بهمن 1402 - 11:0:0
خشم  رژیم صهیونیستی از عملیات «کریات‌ملاخی»

عملیات کریات‌ملاخی خشم عصبانیت مقامات تل‌آویو را برانگیخت.

 به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، عملیات کریات‌ملاخی که منجر به کشته‌شدن 3 شهرک‌نشین شد، صدای نخست‌وزیر کابینه تل‌آویو بنیامین نتانیاهو و وزیر امنیت داخلی او ایتمار بن‌گویر را درآورد.

«عملیات کریات‌ملاخی به ما یادآوری می‌کند که کل کشور به خط مقدم تبدیل شده است و تروریست‌ها فقط از غزه نمی‌آیند تا ما را بکشند»، این واکنش تند نتانیاهو به عملیات تیراندازی امروز بود.

ظهر امروز جمعه 16 فوریه اورژانس رژیم اسرائیل گزارش داد که در پی عملیات تیراندازی در ایستگاه اتوبوس شمال منطقه کریات ملاخی در شرق اسدود 3 شهرک‌نشین کشته و 6نفر دیگر هم زخمی شده‌اند که حال دو نفرشان وخیم است.

عملیات‌های انتحاری و تیراندازی به شهرک‌نشینان اسرائیلی تا قبل از آغاز عملیات 7 اکتبر توسط مقاومت اسلامی حماس توسط فلسطینیان انجام می‌شد. حالا 133 روز از جنگ ارتش اشغالگر علیه مردم نوار غزه می‌گذرد و تداوم جنایات تل‌آویو موجب شهادت نزدیک به 29 هزار فلسطینی شده است.

بن‌گویر هم در واکنش به این تیراندازی از فرصت سوءاستفاده کرده و از طرح‌های تسلیحاتی خود دفاع کرد و گفت: «این عملیات بار دیگر ثابت می‌کند که توزیع سلاح جان اسرائیلی‌ها را نجات می‌دهد و ما مردم را مسلح خواهیم کرد».


ویژه‌های الکوثر را اینجا دنبال کنید.

برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید.


جمعه 27 بهمن 1402 - 23:14:41

دسته بندی :