بهای خون غیرنظامیان خون خواهد بود، نه مواضع ارتش صهیونیستی

جمعه 27 بهمن 1402 - 18:0:0
بهای خون غیرنظامیان خون خواهد بود، نه مواضع ارتش صهیونیستی

دبیرکل حزب‌الله لبنان در مراسم بزرگداشت فرماندهان شهید در بیروت گفت: «دشمن تاوان ریختن خون زنان و کودکان ما در النبطیه، الصوانه و دیگر مناطق را خواهد پرداخت. بهای خون غیرنظامیان خون خواهد بود، نه مواضع ارتش رژیم صهیونیستی.»

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، سیدحسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله لبنان در مراسم بزرگداشت فرماندهان شهید در بیروت تاکیدکرد: از شاخصه‌های مقاومت این است که علما و رهبران آن پیشگام شدند تا در جرگه شهیدان قرار گیرند. همه در میادین محور جهاد و مقاومت در راه قدس جانفشانی می‌کنند.

وی گفت: حمله تجاوزگرانه رژیم صهیونیستی که در مناطق النبطیه و الصوانه رخ داد، رخدادی است که باید مورد توجه قرار گیرد زیرا غیرنظامیان را هدف قرار داد.

سید نصرالله اظهار داشت: آنچه در النبطیه و الصوانه اتفاق افتاد عمدی بود، زیرا دشمن می توانست از کشتن غیرنظامیان به روشی که اتفاق افتاد، اجتناب کند.

دییر کل حزب الله لبنان تاکید کرد: وقتی موضوع به غیرنظامیان کشیده می شود، این امر برای ما حساسیت خاصی دارد. ما مسئله آسیب رساندن به غیرنظامیان را تحمل نمی کنیم و دشمن باید بفهمد که در این زمینه از حد گذشته است.

سید نصرالله تاکید کرد: هدف دشمن از به قتل رساندن غیرنظامیان این است که مقاومت لبنان را برای توقف (نبرد) تحت فشار قرار دهد، زیرا تمام فشارهای (رژیم صهیونیستی) از 7 اکتبر (15 مهر) به این سو برای متوقف کردن (نبرد در ) جبهه جنوب (لبنان) بوده است.

دبیر کل حزب الله لبنان تاکید کرد: پاسخ به کشتار (رژیم صهیونیستی) باید از طریق ادامه و تشدید فعالیت و نبرد با این رژیم در جبهه جنوب لبنان باشد.

سید نصرالله ادامه داد: هدف قرار دادن شهرک صهیونیست نشین کریات شمونه با ده‌ها موشک کاتیوشا و تعدادی موشک «فلق» پاسخ اولیه بود.

وی تاکید کرد: دشمن تاوان ریختن خون زنان و کودکان ما در النبطیه، الصوانه و دیگر مناطق را خواهد پرداخت. بهای خون غیرنظامیان خون خواهد بود، نه مواضع ارتش رژیم صهیونیستی.


ویژه‌های الکوثر را اینجا دنبال کنید.

برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید.


جمعه 27 بهمن 1402 - 22:36:28