خلاقیت رژیم صهیونیستی در ارتکاب جنایات فجیع در غزه

جمعه 27 بهمن 1402 - 8:0:0
 خلاقیت  رژیم صهیونیستی در ارتکاب جنایات فجیع در غزه

رهبر انصارالله یمن در سخنرانی ضمن پرداختن به آخرین جزئیات تجاوزات به غزه گفت: دشمن صهیونیستیدر ارتکاب جنایات فجیع در غزه خلاق است و قدرت‌های شیطانی با مرگبارترین و مدرن‌ترین ابزارهای تخریب و کشتار از او حمایت می‌کنند.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر،  از شبکه المسیره، «عبدالمالک بدرالدین الحوثی» رهبر انصارالله یمن در این باره اظهار داشت: برای نوزدهمین هفته متوالی تجاوزات وحشیانه اسرائیل علیه غزه ادامه دارد و این رژیم درحال انجام شنیع‌ترین و فجیع‌ترین جنایات در این باریکه است.

وی گفت: دشمن در ارتکاب جنایات فجیع در غزه خلاق است و قدرت‌های شیطانی با مرگبارترین و مدرن‌ترین ابزارهای تخریب و کشتار از او حمایت می‌کنند و بمب‌ها و موشک‌های مخربی که در اختیار دشمن صهیونیستی قرار می‌گیرد، آخرین فناوری‌های آمریکا، انگلیس و برخی کشورهای غربی است.

الحوثی تصریح کرد: این بمب‌های انفجاری قوی برای مقابله با ارتش‌هایی است که دارای پایگاه‌های نظامی و تجهیزات نظامی عظیم هستند، اما آنها را بر سر کودکان، زنان و زیرساخت‌های غزه می‌ریزند. دلیل تخریب گسترده و ادامه جنایات با سرعت بالا در غزه حمایت آمریکا است.

وی در این باره تاکید کرد: اگر حمایت آمریکا نبود، اسرائیلی‌ها این همه ویرانی همه جانبه و جنایات وحشتناک را در نوار غزه انجام نمی‌دادند. به همین دلیل آمریکایی‌ها مسئول اول میزان ویرانی و جنایت در غزه و ادامه آن در تمام این مدت هستند.

الحوثی همچنین افزود: آمریکایی‌ها بودجه هنگفتی برای این جنایات فجیع فراهم می‌کنند و دو بار مقررات اضطراری را فعال کردند؛ گویی اسرائیلی‌ها بخشی از ارتش آمریکا هستند. دشمن اسرائیلی بیش از ۲۵ هزار تُن بمب و موشک آمریکایی را برای کشتن کودکان و زنان در غزه و تخریب خانه‌ها منتقل کرد.


ویژه‌های الکوثر را اینجا دنبال کنید.

برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید.


پنج شنبه 26 بهمن 1402 - 19:42:42