شلیک موشک‌های حزب‌الله لبنان به اراضی اشغالی

چهار شنبه 25 بهمن 1402 - 13:50:46

رسانه‌های صهیونیستی امروز چهارشنبه از شلیک موشک‌های حزب‌الله لبنان به سمت شمال فلسطین اشغالی و اصابت یکی از موشک‌ها به یک منطقه صنعتی خبر دادند.

­­­به گزارش پایگاه شبکه الکوثر،  رسانه‌های صهیونیستی از شلیک حدود ۲۰ موشک به شهر اشغالی صفد و الجلیل در شمال فلسطین اشغالی خبر دادند. 
به اعلام این رسانه‌ها، آژیرهای هشدار در نطوعه واقع در الجلیل غربی و شهر صفد به صدا درآمد و سامانه گنبد آهنین از رهگیری یک موشک در صفد ناکام ماند.
شبکه المیادین لبنان نیز از قطع شدن برق این شهر پس از اصابت یک موشک به یک منطقه صنعتی در صفد خبر داد.
حزب‌الله لبنان دیروز نیز در چندین نوبت با سلاح‌های مناسب، پایگاه‌ها و مواضع رژیم صهیونیستی از جمله شهرک صهیونیست‌نشین «کریات شمونا»، شهرک صهیونیست‌نشین مارگالیوت، تجمع نظامیان صهیونیست در قلعه هونین و تجهیزات جاسوسی رژیم صهیونیستی در پایگاه حدب یارین، را در مرزهای شمالی فلسطین اشغالی هدف قرار داد و موجب وارد آوردن تلفات به صفوف دشمن شد.
رسانه‌هاي صهيونيستی امروز اعلام کردند رویداد امروز در شمال در «اسرائیل» خطرناک‌ترین رویداد از زمان آغاز جنگ در مرز با لبنان است. آنچه که امروز در صفد روی داد، یک اتفاق استثنایی بود زیرا موشک‌ها به یک منطقه نسبتا دور از مرزها اصابت کرد. 
کانال ۱۴ تلویزیون رژیم صهیونیستی گزارش داد که حمله موشکی علیه شهر صفد خطرناک‌ترین رخداد در جریان درگیری‌ها میان حزب الله و ارتش رژیم صهیونیستی از ابتدای هشتم اکتبر تاکنون بوده است.
در همین حال رسانه های عبری گزارش دادند که در این حمله موشکی، حزب الله از موشک های بسیار پیشرفته تر و هدایت شونده استفاده کرده امری که با گذشته کاملا متفاوت است.
بنابراین گزارش، در این حمله موشکی برای نخستین بار پایگاه های نظامی ارتش رژیم صهیونیستی در شهر صفد هدف قرار گرفته که از لحاظ مسافت نیز بیانگر افزایش دامنه حملات موشکی حزب الله علیه رژیم صهیونیستی است.

لیبرمن: کابینه جنگی نبرد در جبهه شمالی را به حزب‌الله واگذار کرد

آویگدور لیبرمن از سران یکی از احزاب صهیونیستی مخالف نتانیاهو به عملیات موشکی حزب الله علیه پایگاه‌های نظامی ارتش اسرائیل در شهر صفد واکنش نشان داد و  گفت: خط قرمزی که از سوی نتانیاهو تعیین شده بود به پرچم سفید (نشانه تسلیم برابر حزب الله) تبدیل شده است.
وی افزود: کابینه جنگی نبرد در جبهه شمالی را واگذار کرده و تسلیم حزب الله لبنان شده است.
پیش از این، شهردار صفد گفته بود که در این حمله آسیب‌های بسیاری زیادی به پایگاه های ارتش اسرائیل در شهر صفد وارد شده است.
ایتمار بن گویر وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی نیز در اظهاراتی از نتانیاهو خواست یک نشست فوق العاده در ارتباط با حمله موشکی حزب الله برگزار شود. وی عنوان کرد که حملات حزب الله دیگر به صورت شکننده انجام نمی شود و شکل یک جنگ تمام عیار به خود گرفته است.
بن گویر از نتانیاهو خواست از معادله کنونی برقراری شده در جبهه شمالی (هم مرز با لبنان) دست بردارد و اقدامی تازه اتخاذ کند.


آخرین اخبار جهان اسلام را در الکوثر فارسی پیگیری کنید
ویژههای الکوثر را اینجا دنبال کنید


چهار شنبه 25 بهمن 1402 - 13:50:40