سید عبدالملک بدرالدین : آمریکا با ترور صالح صماد به دنبال شکستن اراده یمنی ها بود

چهار شنبه 25 بهمن 1402 - 14:40:0

دبیرکل جنبش انصارالله یمن در سالروز شهادت "صالح الصماد" رئیس فقید شورای عالی سیاسی یمن گفت: آمریکا و متحدانش با ترور شهید الصماد، به دنبال شکستن اراده و استواری مردم یمن بودند اما نامید شدند.

­­­به گزارش پایگاه شبکه الکوثر به نقل از شبکه تلویزیونی المسیره، سید عبدالملک بدرالدین با بیان اینکه شهید صالح الصماد، نماد صداقت در راه خدا، استواری بر موضع صحیح و بخشیدن جان و مال خود بود، تاکید کرد: آمریکا در جنایت هدف قرار دادن شهید صالح الصماد نقش اساسی داشت، زیرا نگران نقش فعال و نفوذ او در میان مردمش بود.
وی افزود:  شهید الصماد با استناد به هویت ایمانی خود و بر اساس آگاهی، بصیرت، اثربخشی و روحیه عملی حرکت می‌کرد. شهید الصماد نمونه بارز انسانی مسئولیت پذیر در قامت یک رئیس جمهور (رئیس شورای عالی سیاسی) و واقعاً مایه افتخار مردم یمن بود.
 دبیرکل جنبش انصارالله یمن گفت: شهید الصماد اخلاق نیکو و برخورد خوبی با مردم داشت و شبانه روز تلاش می‌کرد تا در زمینه‌های کاری خود با جدیت فعالیت کند. وی با بیان اینکه شهید الصماد در شرایط بسیار سختی مسئولیت ریاست شورای عالی سیاسی یمن را بر عهده گرفت و تجاوز و حمله به کشور ما در اوج بود، تصریح کرد: هدف ائتلاف متجاوز حمله به کشور، اشغال کامل آن و مصادره آزادی و استقلال مردم عزیز ما بود و  شهید الصماد نقش فعالی در بسیج رسمی و مردمی نیرو‌ها و انسجام جبهه داخلی برای مقابله با تهاجم و تجاوز به یمن داشت.


آخرین اخبار جهان اسلام را در الکوثر فارسی پیگیری کنید
ویژههای الکوثر را اینجا دنبال کنید


چهار شنبه 25 بهمن 1402 - 12:14:13