در برنامه فلسطین الصمود مطرح شد:

مقاومت لبنان معادلات جدیدی را بر رژیم صهیونیستی تحمیل کرد

چهار شنبه 25 بهمن 1402 - 12:2:45

استاد روابط بین الملل و علوم سیاسی دانشگا ه بیروت تاکید کرد پس از عملیات طوفان الاقصی، مقاومت فرصت مهمی برای تحمیل معادلات جدید به رژیم صهیونیستی پیدا کرد .

ویژه ‌- الکوثر : دکتر«علی بیدون» در گفتگو با برنامه « فلسطین الصمود» شبکه الکوثربا بیان اینکه هم اکنون مقاومت اسلامی لبنان در حالت رویارویی و جنگ علنی با دشمن صهیونیستی است، تصریح کرد: مقاومت حق مشروع و طبیعی آزادسازی سرزمین های اشغال شده لبنان به ویژه مزارع شبعا و  تپه های کفر شعبه و بقیه نقاط مختلف که دشمن صهیونیستی هنوز از آنها عقب نشینی نکرده است را دارد.
وی افزود : طوفان الاقصی معادلات جدیدی را برای مقاومت رقم زد و اکنون مقاومت اسلامی  جدای از حمایت از مساله  فلسطین و غزه ، تحقق منافع لبنان   در  زمینه  آزادسازی سرزمین های اشغالی  که دشمن درآن ماندگار شده است را  دنبال می کند و این باعث  ترس صهیونیستها در تمام شهرک های شمال واقع در مرز لبنان و فلسطین شده است.
استاد علوم سیاسی دانشگا ه بیروت در پایان گفت: مقاومت برای تحت فشار قراردادن رژیم صهیونیستی معادلات جدیدی را در درگیری ها عملی کرده  و با  افزایش و گسترش عملیات های رزمی خود، از یک طرف باعث کاهش فشار صهیونیستها بر مردم غزه شده  و از طرفی دیگر  باعث فرار شهرک نشینان از مناطق صهیونیستی  در مرز لبنان شده است .


آخرین اخبار جهان اسلام را در الکوثر فارسی پیگیری کنید
ویژههای الکوثر را اینجا دنبال کنید


چهار شنبه 25 بهمن 1402 - 12:2:40