ضربه مقاومت لبنان به زیرساخت‌های جاسوسی رژیم صهیونیستی

سه شنبه 24 بهمن 1402 - 17:3:29

مدیر مرکز پژوهش ها و توسعه «الاتحاد» ضربات جنبش مقاومت اسلامی لبنان به زیرساخت‌های جاسوسی و اطلاعاتی رژیم صهیونیستی در شمال فلسطین اشغالی را کارآمد توصیف کرد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، «هادی قبیسی» در برنامه «فلسطین الصمود» شبکه الکوثر گفت: مقاومت لبنان بر هدف قرار دادن زیرساخت های جاسوسی رژیم صهیونیستی تمرکز کرد چرا که ضربه زدن به این زیرساخت ها از نظر تاکتیکی اهمیت زیادی دارد و موجب وحشت شهرک نشینان در شمال فلسطین اشغالی شد که چتر امنیتی خود را که به آنان امکان می داد بدون غافلگیر شدن در برابر حملات، در شمال فلسطین اشغالی باقی بمانند، از دست دادند.

قبیسی افزود: مقاومت لبنان توانست زیرساخت های جاسوسی دشمن را که یکی از کارکردهای آن ردیابی محل شلیک موشک ها و توپخانه ها و حتی سلاح های تک تیرانداز بود، از بین ببرد. همچنین از این تاسیسات برای زیرنظر گرفتن تحرکات افراد و خودروها و تماس های تلفنی و بیسیم استفاده می شد و هدف قرار دادن آنها نشان می دهد نیروهای مقاومت از نقاط ضعف موجود در این زیرساخت ها به خوبی آگاه بودند و توانستند با استفاده از این نقطه ضعفها، به این زیرساخت ها ضربه بزنند.

مدیر مرکز پژوهش ها و توسعه «الاتحاد» در خصوص سلاح هایی که مقاومت لبنان برای هدف قرار دادن تاسیسات جاسوسی صهیونیست ها به کار برد گفت: به نظر من مقاومت برای این کار از موشک الماس ساخت ایران استفاده کرد که از قابلیت هدایت اپتیکی برخوردار است. مزیت این موشک در این است که می توان آن را از پشت تپه ها و موانع جغرافیایی شلیک کرد. این مسئله نشان می دهد مقاومت لبنان قادر است هرگونه ستون نیروهای صهیونیستی را که بخواهد به سمت لبنان پیشروی کند هدف قرار دهد و شاهد انهدام تانک ها پیش از ورود به خاک لبنان خواهیم بود.


ویژه‌های الکوثر را اینجا دنبال کنید

برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


سه شنبه 24 بهمن 1402 - 16:57:33