هالیوی : السنوار از تمام جزییات نقشه های ما آگاه است

دو شنبه 23 بهمن 1402 - 21:0:0
هالیوی : السنوار از تمام جزییات نقشه های ما آگاه است

در ادامه جنگ و جدل دایر بین ساختار نظامی و سیاسی رژیم صهیونیستی رسانه‌های عبری زبان از انتقاد شدید اللحن رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی از عملکرد نتانیاهو و کابینه‌اش خبر دادند.

­­­به گزارش پایگاه شبکه الکوثر،   پایگاه عبری زبان وای نت در خبر در این رابطه نوشت: رئیس ستاد ارتش اسرائیل از عملکرد اعضای کابینه  به شدت انتقاد کرده و گفته است  با اظهارنظرهای علنی شما مطمئن باشید  سنوار از قدم به قدم برنامه‌های ما مطلع می‌شود.
هرتسی هالیوی همچنین  در واکنش به سخنان و اظهارات بنیامین نتانیاهو در رابطه با آمادگی برای انجام عملیات قریب الوقوع در رفح ، این نوع اظهارات را در جلسه کابینه به باد انتقاد گرفت.
او در سخنان خود خطاب به اعضای کابینه و به ویژه نتانیاهو گفت: اینگونه سخنان و پرداختن به جزئیات عملیات در رسانه‌های گروهی کار صحیحی نیست، چرا باید ما جزئیات و مراحل جنگ را در رسانه‌ها برای افکار عمومی تشریح کنیم، ما با این کار خود سنوار را در جریان برنامه‌های خود قرار می‌دهیم.
وی افزوده است : هر چه که در اختیار رسانه‌ها قرار می‌گیرد دو دقیقه بعد به اطلاع السنوار می‌رسد و او از گام به گام برنامه‌های ما مطلع می‌شود و خود را برای ورود ما آماده می‌کند، در چنین شرایطی جنگیدن بسیار دشوار است.


آخرین اخبار جهان اسلام را در الکوثر فارسی پیگیری کنید
ویژههای الکوثر را اینجا دنبال کنید


دو شنبه 23 بهمن 1402 - 9:43:34