ناامیدی و شکست دشمن صهیونیستی در نبرد غزه

جمعه 20 بهمن 1402 - 11:0:0
 ناامیدی و شکست دشمن صهیونیستی در نبرد غزه

«سید عبدالملک بدرالدین الحوثی» رهبر جنبش انصارالله یمن گفت: روی آوردن دشمن صهیونیستی به مذاکره نشانه آشکار بر ناامیدی دشمن صهیونیستی و آمریکاست.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، رهبر انصارالله یمن تاکید کرد: حملات آمریکا و انگلیس هیچ تاثیری در کاهش توانمندی کشور ما ندارد، اظهارات آمریکایی ها در مورد تأثیر حملات آنها بر توانایی‌های نظامی ما صرفاً برای حفظ آبرو است.

«سید عبدالملک بدرالدین الحوثی» رهبر جنبش انصارالله یمن عصر روز پنج‌شنبه در سخنانی با اشاره به تجاوزات رژیم صهیونیستی به غزه گفت: تجاوز به غزه به رغم آنکه بیشترین جنایت در آن روی داد؛ اما باعث ناامیدی و شکست دشمن صهیونیستی شد.

وی افزود: دشمن صهیونیستی ۲۳۷۰ قتل عام در غزه مرتکب شده است؛ قتل عام در غزه بهترین دلیل بر خوی جنایتکارانه دشمن صهیونیستی برای نابودی مردم فلسطین است؛ دشمن صهیونیستی در وحشیانه‌ترین جنایت خود اقدام به قتل کودکان فلسطینی در غزه در برابر دیدگان خانواده‌هایشان کرده است.

رهبر انصارالله یمن خاطرنشان کرد: پهپاد‌های شناسایی آمریکایی انگلیسی زمینه را برای قتل عام آوارگان فلسطینی توسط رژیم صهیونیستی فراهم می‌کنند و نقشی اساسی در فراهم نمودن زمینه حمله به رفح ایفا می‌کنند.

الحوثی تأکید کرد: دشمن صهیونیستی در تحقق اهداف اعلام شده خود در زمینه نابودی رزمندگان مقاومت ناکام ماند. رژیم صهیونیستی به رغم بمباران غزه و انهدام آن، در زمینه بازگرداندن اسرایش بدون قرارداد مبادله با شکست مواجه شده است.

وی تصریح کرد: روی آوردن دشمن صهیونیستی به مذاکره نشانه آشکار بر ناامیدی دشمن صهیونیستی و آمریکاست.

عبدالملک الحوثی گفت: دشمن صهیونیستی به جنگ‌های رعد‌آسا و کوتاه مدت عادت کرده لذا خارج کردن یگان‌های نظامی‌اش برای بازسازی نشانه فرسودگی ارتش آن است.

 


ویژه‌های الکوثر را اینجا دنبال کنید.

برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید.


پنج شنبه 19 بهمن 1402 - 20:59:1

دسته بندی :