رسانه‌ عبری‌: برخی کشورهای عربی با گانتس در ارتباط هستند

دو شنبه 16 بهمن 1402 - 21:0:0
رسانه‌ عبری‌: برخی کشورهای عربی با گانتس در ارتباط هستند

شبکه عبری‌زبان «کان۱۱» به نقل از یک دیپلمات عرب گزارش داد که مقامات برجسته کشورهای عربی در حال انجام مذاکرات با بنی‌ گانتس، وزیر جنگ اسبق و عضو کنونی کابینه جنگ رژیم صهیونیستی به عنوان نخست‌وزیر آینده هستند.

­­­به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، شبکه  صهیونیستی« کان 11» همچنین گزارش داد که این تماس‌ها به دلیل بی‌اعتمادی به بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی برقرار شده‌است.
این منبع همچنین اعلام کرد که تعدادی از کشورهای منطقه به بنی گانتس به عنوان یک شخص عاقل تر که  جناح راست افراطی و شخص نتانیاهو را مهار می‌کند، نگاه می‌کنند.
منبع مذکور همچنین گفت، بی‌اعتمادی کشورهای عربی به دولت کنونی رژیم صهیونیستی گانتس را در مرکز توجه مسؤولان کشورهای عربی قرار داده‌ است.
این منبع اعلام کرد که بسیاری از کشورهای عربی نظرسنجی‌ها در رژیم صهیونیستی را با اهتمام ویژه‌ای دنبال می‌کنند و گانتس را نخست وزیر آینده می‌دانند.
طبق نظرسنجی‌ها انجام شده محبوبیت حزب لیکود به رهبری بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی، در مقایسه با رقبای او به دلیل پیامدهای جنگ علیه غزه رو به کاهش است. نتایج یک نظرسنجی منتشر شده در ماه گذشته میلادی نشان داد که ساکنان اراضی اشغالی با ۴۸ درصد در مقابل ۳۴ درصد، گانتس را بر بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر کنونی، در این سمت ترجیح می‌دهند.


آخرین اخبار جهان اسلام را در الکوثر فارسی پیگیری کنید
ویژههای الکوثر را اینجا دنبال کنید


دو شنبه 16 بهمن 1402 - 11:10:23