دختربچه فلسطینی در محاصره تانک های رژیم اسرائیل

پنج شنبه 12 بهمن 1402 - 18:0:0
دختربچه فلسطینی در محاصره تانک های رژیم اسرائیل

دختربچه فلسطینی پس از کشته شدن اعضای خانواده‌اش در یک خودرو در محاصره تانک های رژیم اسرائیل گرفتار و به سرنوشت نامعلومی محکوم شد.

گزارش پایگاه شبکه الکوثر، نیروهای امدادی فلسطین اعلام کردند بیش از 48 ساعت است که از سرنوشت هند رجب کودکی که پس از کشته شدن اعضای خانواده‌اش در یک خودرو در محاصره تانک‌های دشمن گرفتار شده خبری در دست نیست.

«من خسته‌ام، می‌خواهم بخوابم» این آخرین جمله‌ای است که دختربچه ۶ ساله فلسطینی هند رجب در گفت‌وگو با نیروهای هلال احمر بیان کرده و پس از آن ارتباط با او به کلی قطع شده است. او بیش از دو روز است که در داخل یک خودرو در محله تل الهوی در جنوب غرب غزه در محاصره تانک‌های اسرائیلی قرار دارد و خبری از سرنوشت او در دست نیست.

یک تانک اسرائیلی دو روز پیش به سمت خودروی خانواده هند آتش گشود و طی آن ۶ عضو این خانواده بجز او و خواهرش لیان به شهادت رسیدند و آن‌ها هر دو در داخل خودرو در محاصره تانک‌های اسرائیلی ماندند. لیان خواهر ۱۵ ساله هند بلافاصله با نیروهای هلال احمر تماس گرفت و با ترس و وحشت درخواست کمک کرد اما لحظاتی بعد پشت تلفن صدای شلیک گلوله به سمت آن‌ها شنیده شد و مشخص شد که او نیز به شهادت رسیده است.

نیروهای امدادی از دو روز پیش بارها اعلام کرده‌اند که به دلیل آنکه خودروی این خانواده فلسطینی در محاصره تانک‌های اسرائیلی است، امکان امداد رسانی ندارند و نمی‌دانند که این دختر خردسال فلسطینی هنوز زنده است یا او نیز به شهادت رسیده است.

به نوشته مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین، سخنگوی صلیب سرخ در غزه هشام مهنا با تایید این خبر تاکید کرد بیش از ۴۸ ساعت است که هیچ اطلاعی از سرنوشت هند نداریم و هزاران کودک در غزه به شهادت رسیدند و اسامی آنان در میان مفقودین ثبت شده است.

یونیسف نیز اعلام کرده که صدها کودک دیگر نیز در غزه با از دست دادن خانواده‌شان، با سرنوشتی همچون هند مواجه هستند.

مادر این کودک فلسطینی می‌گوید که بدلیل بارندگی شدید، هند و لیان را همراه اقوامش به داخل ماشین فرستاده اما آنها در محاصره نیروهای اسرائیلی گرفتار شده‌اند و همگی به شهادت رسیدند. هند ساعتهاست که میان اجساد بستگان و خواهرش تنها و مجروح مانده و تا این لحظه از سرنوشت او اطلاعی نداریم.


ویژه‌های الکوثر را اینجا دنبال کنید.

برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید.


پنج شنبه 12 بهمن 1402 - 17:24:30

دسته بندی :
برچسب :