رونمایی از پوستر دومین دوره جشنواره صبح رسانه

دو شنبه 9 بهمن 1402 - 12:53:56
رونمایی از پوستر دومین دوره جشنواره صبح رسانه

نشست خبری و رونمایی از پوستر دومین دوره جشنواره رسانه‌ای صبح ( تولیدهای معاونت برون‌مرزی صدا وسیمای ایران) با حضور محسن یزدی، دبیر جشنواره و اهالی رسانه برگزار شد.

ویژه ‌ -الکوثر:   دومین دوره جشنواره بین المللی رسانه صبح به همت معاونت برون مرزی سازمان  صدا و سیما در سه بخش معاونت، بخش آزاد و فلسطین در اردیبهشت سال 1403 برگزار می‌شود.
محسن یزدی، دبیر دومین دوره جشنواره بین‌المللی صبح  در مراسم رونمایی از پوستر جشنواره با بیان اینکه جشنواره «صبح» صرفا جشنواره فیلم نیست، گفت:  می‌خواهیم درباره مهم‌ترین موضوع امروزمان یعنی رسانه قدم برداریم. این جشنواره صرفا جشنواره فیلم نیست و همه بخش‌های رسانه‌ای را در بر می‌گیرد. دلمان می‌خواهد جشنواره صبح یک جشنواره واقعی باشد.

یزدی در ادامه با بیان تاکید روی اشتراکات در جهان چند قطبی خاطر نشان کرد: ما جشنواره غیرواقعی زیاد داریم، جشنواره‌هایی که به آن چیزی که مدنظرشان است نمی‌رسند و در حد یک شو یا نمایش باقی می‌مانند. ما میخواهیم با فیلمسازان و هنرمندان و کسانیکه به یک جهان چندقطبی معتقد هستند در این جشنواره همراه باشیم. کسانی که معتقد نیستند آمریکا و متحدانشان صاحبان جهان هستند. بنای ما بر تاکید روی اشتراکات در جهان چند قطبی است.
وی افزود: ما از پیچ بحرانی تولید گذر کردیم و مشکلمان نمایش است و باید بستری فراهم شود که تولیدات دیده شوند. این جشنواره در بخش تولیدات معاونت برون مرزی برگزار می‌شود. بخش فلسطین امسال به جهت هفت اکتبر به بخش اصلی تبدیل شده و امیدواریم بتوانیم آثاری را که در حوزه فلسطین تولید شده در این جشنواره ضریب دهیم، بررسی کنیم و بهترین‌هایش را انتخاب کنیم.

دبیر جشنواره رسانه‌ای صبح ادامه داد: در این رویداد آثار داستانی، مستند، برنامه تلویزیونی، گزارش خبری، گویندگی، پوشش خبری و... داریم  و دوستان می‌توانند آثارشان را ارسال کنند. همچنین تا ۲۰ فروردین فرصت دریافت آثار است و اواخر اردیبهشت هم رویداد اختتامیه برگزار خواهد شد.


آخرین اخبار جهان اسلام را در الکوثر فارسی پیگیری کنید
ویژههای الکوثر را اینجا دنبال کنید


دو شنبه 9 بهمن 1402 - 12:53:52