انهدام تانک و نفربر رژیم صهیونیستی توسط گردان‌های قدس

شنبه 7 بهمن 1402 - 9:0:0
انهدام تانک و نفربر رژیم صهیونیستی توسط گردان‌های قدس

رزمندگان گردان‌های قدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین یک تانک مرکاوا و ۲ نفربر رژیم صهیونیستی را منهدم کردند.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، به نقل از خبرگزاری فلسطینی شهاب، گردان های قدس در بیانیه ای اعلام کرد که یک تانک رژیم صهیونیستی از نوع «مرکاوا» و ۲ نفربر این رژیم را در محور التقدوم در غرب شهر خان یونس با گلوله های «آر پی جی» هدف قرار داده و آنها را منهدم کرده است.

ساعاتی قبل نیز گردان های شهید «عزالدین القسام» شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) از نبردهای سنگین در شهر خان یونس و انهدام یک دستگاه نفربر ارتش رژیم صهیونیستی خبر دادند.

گردان‌های عزالدین القسام اعلام کردند که یک نفربر صهیونیستی را با راکت الیاسین ۱۰۵ در منطقه الامل در شهر خان‌یونس واقع در جنوب نوار غزه منهدم کرده است.

خبرنگار شبکه المیادین در غزه اعلام کرد که مقاومت فلسطین هم اکنون درحال درگیری سنگین با نظامیان صهیونیست در محله های امل و البطن السمین در شهر خان یونس است.

گردان های القسام شب گذشته نیز اعلام کردند که با راکت الیاسین ۱۰۵ یک تانک صهیونیستی مرکاوا را در غرب خان‌یونس در نوار غزه منهدم کرده‌ است.

همچنین گردان‌های سرایاالقدس به‌طور همزمان اعلام کرد که با حملات راکتی شهرک‌های صهیونیست‌نشین عسقلان، سدیروت، نیرعام و همچنین شهرک‌های غلاف غزه را هدف قرار داده است.


ویژه‌های الکوثر را اینجا دنبال کنید.

برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید.


شنبه 7 بهمن 1402 - 17:36:28

دسته بندی :