گزارش برنامه مع المراسلین شبکه الکوثر :

بیانیه وزارت امور خارجه سوریه در محکومیت رژیم اشغالگر صهیونیستی

دو شنبه 2 بهمن 1402 - 11:43:16

وزارت امور خارجه سوریه با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد تجاوزهای وحشیانه رژیم اشغالگر صهیونیستی به محله‌ای در دمشق و نسل کشی در اراضی اشغالی فلسطین ماهیت جنایتکارانه آن را ثابت می‌کند.

ویژه ‌- الکوثر گزارش برنامه  «مع مراسلین» شبکه الکوثر حاکیست، در بیانیه وزارت خارجه  سوریه  تاکید شده  است: رژیم نژادپرست صهیونیستی در روز شنبه 20 ژانویه 2024  تهاجم وحشیانه‌ای را آغاز کرد و محله‌ای غیرنظامی در دمشق را هدف قرار داد که این اقدام غیرانسانی منجر به تخریب کامل یک ساختمان مسکونی، خسارت به ساختمان‌های مجاور آن و شهادت و زخمی شدن شماری غیرنظامی  از جمله 5 مستشارایرانی  شد.
این بیانیه افزوده است : تجاوز و حمله موشکی رژیم اسرائیل به خانواده هایی که درخانه های خود بودند و تخریب منازل و کشتار و نسل کشی زنان و کودکان ، رویکردی صهیونیستی است که تل آویو علیه مردم منطقه همیشه دنبال می کند.
خبرنگار الکوثر با بیان اینکه رژیم صهیونیستی هر دوهفته یکبار مرتکب تجاوز وحشیانه  به سوریه می شود، افزود:  تاکنون 178  مورد نقض حریم هوایی سوریه ثبت شده و جالب اینکه جامعه جهانی سکوت کرده است.
سوریه از کشورهای جهان خواسته است  تا در برابر سیاست‌های نسل‌کشی (رژیم) اسرائیل در منطقه عربی بایستند و همچنین از شورای امنیت می‌خواهد که مسئولیت‌های خود را در حفظ صلح و امنیت بین‌المللی برعهده بگیرد و جنایتکاران سیاسی و نظامی صهیونیست را پاسخگو کرده و به سیاست‌های غیرانسانی و غیراخلاقی آنها پایان دهند.


­­­آخرین اخبار جهان اسلام را در الکوثر فارسی پیگیری کنید
ویژههای الکوثر را اینجا دنبال کنید


دو شنبه 2 بهمن 1402 - 10:31:51