در برنامه فلسطین الصمود مطرح شد:

هم صدایی و اتحاد مقاومت اسلامی با یمنی ها در برابر تجاوزات آمریکا و انگلیس

شنبه 30 دی 1402 - 10:46:43

رزمندگان یمنی به اتکای موقعیت استراتژیک جغرافیایی کشورشان و با هدف توقف جنگ ناعادلانه ضد مردم غزه . اقدام به هدف قرار دادن کشتی هایی کردند که مقصدشان سرزمین های اشغالی بود. این کار یمنی ها، نقش اساسی در محاصره اقتصادی دشمن صهیونیستی داشته است .

­­­ویژه - الکوثر:  گزارش برنامه «فلسطین الصمود» شبکه الکوثر حاکیست، تصمیم ارتش یمن علیرغم اینکه خود یمنی ها در 9 سال گذشته در شرایط بسیار وخیم اقتصادی و محاصره و تحریم بسر برده اند، مورد استقبال مقاومت فلسطین، محور مقاومت و آزادگان  جهان  قرار گرفت و آن را تصمیمی شجاعانه توصیف کردند.
در پی تجاوز ائتلاف سعودی به یمن بسیاری از بنادر این کشور بسته شد اما  محاصره و تحریم ، یمنی ها را خودساخته کرد و اکنون با رشادت تمام  به کابوس رژیم صهیونیستی و آمریکا تبدیل شده اند.
جالب اینکه آمریکا  برای حفاظت از کشتی های  رژیم صهیونیستی  تلاش کرد ائتلافی بین المللی دریایی  به بهانه حفظ امنیت دریایی ایجاد کند اما خیلی از کشورها به این ائتلاف نپیوستند و این  ائتلاف مرده متولد شد و نتوانست از دشمن صهیونیستی محافظت کند.
در پی شکست آمریکا در تشکیل ائتلاف دریایی ضد یمن، ایالات متحده که خود را در بن بست گرفتار دید، مجبور شد مستقیماً  به یمن حمله و اهدافی را بمباران کند هرچند برای یمنی ها چیز جدیدی نبود و مردم یمن بارها شاهد تجاوزات ارتش آمریکا به سرزمین شان در سالهای گذشته بوده اند .
اما آنچه مسلم است یمنی ها  امروز از حمایت  بین المللی بی نظیری برخوردار هستند و خیلی از کشورها این بار  آمریکا را به گسترش مناقشه، نقض قوانین و جنگ ناعادلانه علیه یمن متهم کردند و کاخ سفید بهتر بود  به جای تجاوز به یمن برای توقف جنگ ویرانگر غزه موضع جدی  اتخاذ می کرد.


آخرین اخبار جهان اسلام را در الکوثر فارسی پیگیری کنید
ویژههای الکوثر را اینجا دنبال کنید


شنبه 30 دی 1402 - 10:46:37