در برنامه قضیه ساخنه مطرح شد:

بمباران پایگاه های تروریست ها در عراق و سوریه پاسخی به عملیات تروریستی کرمان

چهار شنبه 27 دی 1402 - 10:21:21

جمهوری اسلامی ایران بعد از عملیات ترریستی کرمان که دهها شهید و مجروح برجای گذاشت، تاکید کرد در زمان و مکان مناسب پاسخ این جنایت را خواهد داد و رهبر انقلاب نیز فرمودند ما بر سرکوب عوامل واقعی و پشت پرده حادثه تروریستی کرمان اصرار داریم.

ویژه - الکوثر:  گزارش برنامه «قضیه ساخنه» شبکه الکوثر حاکیست،  انهدام  مقر تروریست های موساد در اربیل عراق با موشک های سپاه پاسداران در واقع واکنشی بود به  جنایت اخیر تروریست ها در شهر کرمان  بود. انتقامی که ایران پیشتر وعده داده بود.
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اطلاعیه ای دیگر از هدف قرار دادن تجمعات تروریست ها در سوریه مرتبط با عملیات تروریستی اخیر در ایران خبر داد.
سپاه پاسداران همچنین در بیانیه ای تایید کرد که یکی از مقرهای اصلی دستگاه جاسوسی رژیم صهیونیستی (موساد) را در کردستان عراق در واکنش به ترور رهبران سپاه پاسداران و محور مقاومت هدف موشکهای بالستیک قرار داده است .
سپاه در بیانیه خود افزوده است: مقر موساد در اربیل  مرکز توسعه عملیات جاسوسی و برنامه ریزی برای عملیات تروریستی در منطقه به ویژه علیه ایران بود.
دراین حال، یک شاهد عینی در حلب ضمن تایید انفجارهای شدید  ناشی از حمله موشکی در این شهر گفت:  این حمله موشکی نقاطی را در شرق شهر حلب هدف قرار داد.
منابع محلی از ادلب سوریه تأیید کردند که موشک‌های بالستیک ایران مناطق تحت کنترل تروریست های « تحریر الشام» درادلب و مقر حزب تروریستی ترکستان اسلامی در این منطقه را هدف قرار دادند. 


آخرین اخبار جهان اسلام را در الکوثر فارسی پیگیری کنید
ویژههای الکوثر را اینجا دنبال کنید


چهار شنبه 27 دی 1402 - 10:21:15