بایدن: ایران خواهان جنگ با ما نیست

یک شنبه 24 دی 1402 - 7:0:0
بایدن: ایران خواهان جنگ با ما نیست

جو بایدن رئیس‌جمهور آمریکا همزمان با حمله به مواضع انصارالله یمن اعلام کرد: «من قبلا پیام را به ایران رسانده ام. آنها می دانند که نباید هیچ کاری انجام دهند. ایران خواهان جنگ با ما نیست.»

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، جو بایدن رئیس‌جمهور آمریکا همزمان با حملات کشورش به مواضع انصارالله یمن اعلام کرد که واشنگتن پیامی خصوصی به ایران درباره «حوثی ها» (انصارالله) ارسال کرده است.

جو بایدن رئیس جمهور آمریکا روز شنبه به وقت محلی قبل از عزیمت به محل اقامت ریاست جمهوری ایالات متحده آمریکا به کمپ دیوید به خبرنگاران در کاخ سفید گفت: «ما این پیام را به صورت خصوصی تحویل دادیم و مطمئن هستیم که به خوبی آماده هستیم.»

بایدن روز جمعه به وقت محلی نیز در پنسیلوانیا در پاسخ به این سوال که آیا آمریکا در جنگ نیابتی با ایران است؟ پاسخ داد: «خیر. من قبلا پیام را به ایران رسانده ام. آنها می دانند که نباید هیچ کاری انجام دهند. ایران خواهان جنگ با ما نیست.»

رئیس جمهور آمریکا با "تروریستی" خواندن گروه انصارالله یمن، آنها را تهدید کرد و گفت که اگر به رفتارهای جسورانه و حملات خود ادامه دهند، ایالات متحده آمریکا به آنها پاسخ خواهد داد.

رئیس جمهور آمریکا درباره حمله ۱۰ کشور به رهبری واشنگتن به مواضع انصارالله یمن مدعی شد: فکر نمی کنم در حملات شب گذشته هیج غیرنظامی کشته شده باشد و این دلیل دیگری بر موفقیت آمیز بودن آن است.

بایدن همچنین در نامه ای به کنگره کشورش درباره حمله به یمن ادعا کرد حملات آمریکا و انگلیس به یمن تاسیساتی را مورد هدف قرار داده که انصارالله از آنها برای انجام حمله در دریای سرخ استفاده کرده است.


ویژه‌های الکوثر را اینجا دنبال کنید.

برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید.


شنبه 23 دی 1402 - 21:9:25

دسته بندی :