تحلیلگر لبنانی : مقاومت اسلامی در آمادگی کامل بسر می برد

شنبه 23 دی 1402 - 19:0:0

یک کارشناس مسائل منطقه در گفتگو با برنامه «صحافه الیوم» شبکه الکوثر تاکید کرد: مقاومت اسلامی برای انجام آنچه لازم است آمادگی کامل دارد.

­­­ویژه - الکوثر :  پروفسور «علی ضاحی» ، تحلیلگر و کارشناس مسائل سیاسی از لبنان  در گفتگو با برنامه صحافه الیوم  شبکه الکوثر گفت: همانطور که دبیرکل حزب الله  قبلا  گفته است رزمندگان حزب الله  اشراف کامل بر منطقه دارند و مقاومت اسلامی برای انجام آنچه لازم است، آمادگی کامل دارد.
وی افزود: برای رژیم اشغالگر اسرائیل افشای تلفات و خساراتش در جنگ با حزب الله لبنان دردناک است و این موضوع صهیونیست ها را رنج می دهد و در واقع دشمن صهیونیستی  توان مقابله با رزمندگان مقاومت را  ندارد چراکه اگر می توانست تاکنون کار را تمام کرده بود.
این تحلیلگر تصریح کرد:  مقامات ارشد حزب الله در آخرین دیدارشان با هیئتی که به لبنان سفر کرده بود، به آنها گفتند که  رژیم اسرائیل  دست از تجاوز به غزه بردارد تا مذاکره کنیم و حزب الله  برای گفتگو عجله ای ندارد.
وی با بیان اینکه مقاومت از بدو تأسیس تاکنون برای هیچ چیز چانه زنی نکرده است، گفت: حزب الله  چگونه می تواند معادلاتی را به قیمت جان مردم غزه بپذیرد؟  پس حمایت هایی که از مردم غزه صورت می دهد چه می شود؟
این کارشناس در پایان تاکید کرد: در واقع میدان چیزی است که معادلات را تعیین می کند و اکنون حزب الله لبنان با تمام توان در میدان در کنار مردم غزه است و خواهد بود.


آخرین اخبار جهان اسلام را در الکوثر فارسی پیگیری کنید
ویژههای الکوثر را اینجا دنبال کنید


شنبه 23 دی 1402 - 10:42:46