تهدیدات مقامات آمریکایی را قاطعانه پاسخ می دهیم

پنج شنبه 21 دی 1402 - 8:0:0
 تهدیدات مقامات آمریکایی را قاطعانه پاسخ می دهیم

«محمد عبدالسلام» سخنگوی جنبش انصارالله یمن، شامگاه چهارشنبه در پیامی درباره تهدیدات مقامات آمریکایی و جلوگیری از عملیات‌های نیروی دریایی یمن هشدار داد: «هر کسی که جلوی عملیات‌های نیروهای مسلح یمن را بگیرد، با پاسخ مواجه خواهد شد».

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، سخنگوی انصارالله یمن با بیان اینکه عملیات‌های ارتش یمن علیه کشتی‌های اسرائیلی علی‌رغم تهدیدات مقامات آمریکایی، ادامه خواهد یافت، تاکید کرد چنانچه کسی مانع عملیات‌های ارتش یمن شود، با پاسخ یمنی‌ها مواجه خواهد شد.

«محمد عبدالسلام» سخنگوی انصارالله گفت که کشتیرانی در دریای سرخ و دریای مکران از امنیت برخوردار است و آمریکا باید از گمراه‌سازی جهان و بیان اینکه ارتش یمن دریانوردی در دو دریای مذکور را تهدید می‌کند، دست بردارد.

این سخنان بعد از آن بیان شده است که «آنتونی بلیکن» وزیر امور خارجه آمریکا که اخیرا وارد منطقه شده است، عملیات‌های ارتش یمن در دریای سرخ را تهدیدی برای دریانوردی اعلام کرد و گفت آمریکا چاره‌ای جز واکنش به اقدامات حوثی‌ها در دریای سرخ ندارد.

ارتش یمن به دنبال تشدید حملات رژیم صهیونیستی در نوار غزه، در حمایت از مردم فلسطین به هیچ کشتی اسرائیلی و کشتی‌هایی که مقصد آن‌ها اراضی اشغالی فلسطین است، اجازه عبور از تنگه باب‌المندب و دریای سرخ را نمی‌دهد.

محمد عبدالسلام در ادامه سخنان خود به تمام کشورهای جهان درباره افتادن در دام آمریکا که هدف آن نظامی‌سازی دریای سرخ در خدمت به اسرائیل و تشویق این رژیم برای تداوم تجاوزات ظالمانه در نوار غزه است، هشدار داد و از آن‌ها خواست احتیاط کنند.

عبدالسلام همچنین بار دیگر تاکید کرد که نیروی دریایی یمن همچنان به عملیات‌های خود علیه کشتی‌های اسرائیلی یا کشتی‌هایی که مقصد آن‌ها فلسطین اشغالی است، ادامه خواهد داد.

سخنگوی انصارالله در پایان هشدار داد: «هر کسی که جلوی عملیات‌های نیروهای مسلح یمن را بگیرد، با پاسخ مواجه خواهد شد».


ویژه‌های الکوثر را اینجا دنبال کنید.

برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید.


پنج شنبه 21 دی 1402 - 11:16:20

دسته بندی :