تجدید بیعت رزمندگان حزب الله با سید حسن نصرالله

چهار شنبه 20 دی 1402 - 10:53:29

مبارزان حزب‌الله لبنان در واکنش به سخنرانی اخیر سید حسن نصرالله ، نامه‌ای مملو از عشق و محبت برای دبیرکل این حزب نوشتند.

­­­به گزارش پایگاه شبکه الکوثر به نقل از المیادین، مبارزان مقاومت اسلامی لبنان در نامه‌ای  به سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان نسبت به پیام اخیر ایشان در سخنرانی هفته قبل به مبارزان حزب‌الله لبنان واکنش نشان دادند و نوشتند: دعای سید حسن نصرالله پشتیبان آنان و یاری کننده آنها در عرصه میدانی است.
در نامه نیروهای حزب الله لبنان به سید حسن نصرالله آمده است  که شجاعت و جرأت را از سید و دوست خود فرا گرفته‌اند و آنها سربازان سید هستند که جان خود را به امانت به خداوند سپرده اند و آنها برای حفظ وصیت شهدا کاملاً امانتدار هستند.
سید حسن نصرالله در سخنرانی اخیر خود خطاب به مبارزان مقاومت در جبهه جنوبی که در شرایط سختی مبارزه می‌کنند، از آنها تشکر و قدردانی و تکریم کرده و از خداوند متعال ثبات قدم و پیروزی برای آنها مسئلت و ابراز امیدواری کرد که تیرهای آنها به اهداف مورد نظر اصابت کند و بتوانند با خون خود و شب زنده داری‌ها و خستگی‌های روزانه پیروزی را برای لبنان و فلسطین و تمام امت اسلامی به ارمغان بیاورند.
حزب الله لبنان از زمان ورود به جنگ در روز ۸ اکتبر تاکنون نزدیک به ۷۰۰ عملیات انجام داده و بیش از ۴۸ مرکز نظامی صهیونیست‌ها را هدف حملات خود قرار داده است.


آخرین اخبار جهان اسلام را در الکوثر فارسی پیگیری کنید
ویژههای الکوثر را اینجا دنبال کنید


چهار شنبه 20 دی 1402 - 10:53:25