در برنامه فلسطین الصمود مطرح شد:

اذعان رسانه های صهیونیستی به توانمندی نظامی حزب الله

چهار شنبه 20 دی 1402 - 10:15:30

هرچند رژیم اشغالگر قدس تلفات و خسارات خود در جنگ ها را سانسور رسانه ای می کند اما خسارت حمله موشکی حزب الله به پایگاه کنترل هوایی مرون در مرز لبنان آنقدر بالا و سنگین بود که رژیم صهیونیستی ناچار به انتشار آن شد.

ویژه ‌ -الکوثر  گزارش برنامه « فلسطین الصمود»  شبکه الکوثر حاکیست، ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرده تحقیقات درمورد حمله به پایگاه مرون را آغاز کرده اما رسانه های صهیونیستی فاش کردند که  حزب الله  لبنان با موشک های ضد تانک دوربردی پایگاه کنترل هوایی مرون را هدف قرار داده است که اسرائیل سامانه ای برای رهگیری آن ندارد.
رسانه های صهیونیستی با اذعان به توانمندی بالای نظامی مقاومت  نوشتند:  حزب الله مجهز به نسل پیشرفته تری از موشک های ضد تانک  از جمله کورنت آ.ام  Kornet AM  شده است .
مقامات سابق رژیم صهیونیستی نیز گفته اند: درگیری و جنگ با حزب الله لبنان سخت ترین کار برای اسرائیل است چراکه  قابلیت ها و توانمندی های نیروهای حزب الله  زیاد است.
این مقامات با بیان اینکه  در زراد خانه  موشکی حزب الله  انواع  موشک ها به تعداد زیاد موجود است که خیلی از آنها نقطه زن و بسیار دقیق هستند،  افزودند: برخی از موشک های حزب الله  مجهز به کلاهک های بسیار بزرگ انفجاری  است که در جنگ قطعا خسارت  و تلفات گسترده ای را به حریف وارد می کند.
دراین حال، کانال عبری 12 رژیم صهیونیستی گزارش داد که مقامات اسرائیلی واقعاً از آمریکایی ها خواستند تا یک راه حل سیاسی  برای کاهش تنش ها در جبهه شمال پیدا کنند  چراکه اگر راه حل سیاسی ممکن نباشد، اسرائیل مجبور به رویارویی  با حزب الله  لبنان خواهد شد و نتیجه این درگیری گسترش جنگ در منطقه خواهد بود.
منابع خبری نوشتند:  جنگ رژیم صهیونیستی با حزب الله قطعا مانند جنگ غزه نخواهد بود و رژیم اشغالگر در استفاده از نیروی هوایی و حتی ورود زمینی به میدان جنگ، محدودیت های وسیعی خواهد داشت و اگر دراین جنگ پشتیبانی  لجستیکی آمریکا  نباشد، نتیجه جنگ کاملا مثل روز روشن است! 


آخرین اخبار جهان اسلام را در الکوثر فارسی پیگیری کنید
ویژههای الکوثر را اینجا دنبال کنید


چهار شنبه 20 دی 1402 - 10:12:43